<44

5.7K 425 116
                                    

"Koray'ı seviyorum ve bu sana ya da diğerlerine yanlış geliyor olsa bile umrumda değil."

Batu'nun karşısında olan İdil ağlamaya başladı ve hızla kapıyı çarpıp çıktı. Batu'ya yaklaşıp hala havada olan parmağını öptüm.

"Çok mu sinirlendin?" dedim sarılıp.

Kafa salladı."Titriyorum sinirden resmen." ayrılıp suratına baktım ve dudaklarını öptüm. Geri çekilecekken enesemi tuttu ve iyice bastırdı kendini.

Eli yanaklarıma kayarken vücudumu salona doğru itlemeye başladı. En son kanepeye takılıp düştük.

2.dereceden smut alarmı

"Seni İdil'in önünde öpeceğim demiştim, o kadar düşemezdim o yüzden şimdi öpüyorum." dedi ve tekrar öptü üzerimdeyken. Tişörtünü çıkarıp kanepeye yatırdım.

Yatar yatmaz doğruldu ve tekrar öpmeye başladı.

Kolumu çıplak beline sarıp dudaklarından ayrıldım ve göğüslerini öpmeye başladım. Sanki dudaklarım onu çekiyormuş  gibi göğüsü kalkıyordu. Ellerini nereye koyacağını şaşırıp saçlarıma koydu.

Eşofmanını çıkardığımda bel oyuntusunun mükemmelliğini fark ettim ve boxerını sıyırıp ufak bir öpücük bıraktım. Bu hareketimle Batu derin bir nefes aldı. İnleme olabilecek türden bir nefes alış.

"Geçen sefer bunu nasıl fark etmedim ben?" dedim okşarken ve güldüm. Batu tişörtümü çekip bacaklarını vücuduma doladı. Doğrulup üstümü çıkardım.

Kollarını da dolayıp beni iyice kendine yaklaştırdı. Yakın mesafede olan boynundan başlayıp beline kadar sıraladım öpücüklerimi.

"Bana kafayı yedirtiyorsun," dedim fısıldar gibi. Batu böyle şeyler yaparken asla konuşmuyordu.

Tekrar bel oyuntusunu öptükten sonra boxerının üstünden sertleşmiş olan aletine değdirdim dudaklarımı.

İrkilip geri çekildi. "Hayır hayır," dedi parmaklarıyla omzuma dokunup. Kulağına eğildiğimde yandığını fark ettim.

"Utanma bu kadar, tamam onu yapmayacağım." dedim ve boxerını çıkardım. Hızlıca dudaklarımı tekrar vücudunda gezdirip kalktım.

"Bekle," koşarak odaya gittim. İhtiyacım olan şeyleri alıp döndüm.

"Hazırlıksız yakalandım," Üstümde kalan son parçalardan kurtulup tekrar tüm güzelliğiyle uzanan Batu'ya yaklaştım.

"Bana bırak," dedim ve uzanıp masaya koyduğum prezervatifi aldım. Batu dönüp benimle oturur pozisyona geldi ve prezervatifi elimden çekti.

Siktir siktir siktir

"B... Batu," dedim şaşkınlıkla gülerek. Yüzüme bakmadan prezervatifi açtı ve üzerime eğilip beni yatırdı.

"Hayır cidden yapamam," dedim. Yüzünde hiç görmediğim bir sırıtışla aletime dokundu. Görebilmek için dirseklerimin üzerine kalktım. Yavaşça ve nazikçe prezervatifi taktı. Gülmeye başladım.

Ama aklımı kaybedecektim.

Bacaklarını tutup doğruldum ve kısa bir öpücükten sonra yatırdım.

"İlk parmak, "dedim sırıtarak.

"Susup sadece yapmaz mısın?" diye çıkıştı. Bu olay beni daha çok eğlendiriyordu.

Vücudu uyarılmış gibi elini omzuma atıp sıktı.

"Bir yeter, geç bunu." dedi hızla nefes alıp verirken.

"Ne istiyorsun?" dedim kulağımı ona doğru çevirip. Onunla eğlenmek yaptığımız şey kadar zevk veriyordu. Şimdi benimle inat edecekti.

"İçime gir," dedi dudaklarını dişleyip.

"Ha?" Batu değil bu. Bu, uzaylı.

Kendi kendime kaybettiğimi belli etmeden toparladım. "Emin misin?"

"Evet!" Batu bu sefer cidden istiyordu. Geçen sefer korkuyordu bu yüzden çekingendi. Gülüp tekrar göğüslerine eğildim ve öpmeye başladım.

"O zaman," dedim onay beklercesine. Kafa sallayıp dudaklarıma uzandı.

Yavaşça birleştirdim vücutlarımızı. Ne yaparsam yapayım canı acıyacaktı ama ilki kadar değil. Ve bu sefer çok daha gevşekti vücudu. Yaklaşık 10 dakika önce o kadar sinirlenmesine rağmen.

"Ah, bu pozisyon iyi mi?" dedim vücudumu sırtına paralel yapıp.

"Evet," dedi. Kolumu beline dolayınca sertçe irkildi. Kalbinin ne kadar hızlı attığını hissediyordum.

Ama yüzünü göremiyordum.

"Emin misin?" dedim.

"Ahh," dedi siniri bozulmuş gibi. Uzatmadan içinde hareket ettim.

Onu öpmek için eğilince sert bir şekilde inledi. Kafasını nazikçe çevirip dudaklarını öptüm. Sonra alnını, saçlarını, sırtını...

Dahanın da dahası olabilir miydi?

Çünkü yaşadığım tam olarak böyle bir şeydi.

Smut bölümünü nasıl ramazana denk getirdim gram fikrim yok. Neyse yine oldu olmadı idare edin diyorum. Umarım sonradan okuyanlar orucunu falan açmıştır yoksa yandım slsnxsşsnx
Luv u alllll<333

¦Nude¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin