<26

12K 794 116
                                    

Koray: Biz ne ara bu kadar yakın olduk lan?

Batuke: Her şey bir nude ile başladı...

Koray: Pişman mısın?

Batuke: Neden?

Koray: Nude'umu sildiğin için neden olacak?

Batuke: Yok be

Koray: Bu nasıl cevap smxkshsşxjslsn

Batuke: Yani Koray'cım nude'a gerek mi var artık

Koray: Batu

Batuke: Koray

Batuke: Çık tuvaletten

Koray: Oğlum bak şaka yapma artık bunun şakasına dayanamıyorum.

Batuke: Tuvaletim geldi aq ne diyorsun

Koray: Yapma be... Ben de sanmıştım ki

Batuke: Elbet o gün de gelir be Koray

Koray: Oğlum çok fena istiyorum ama

Batuke: Ne yapayım?

Koray: Sen çok adisin

Batuke: Adi falan ayıp oluyor

Koray: Bari yardım et vicdansız

Batuke: Sen yüz verdikçe sapıklaşıyorsun. Hadi artık çık yoksa dalacağım içeri.

Koray: Dal benim için sıkıntı yoj

Koray: Evet yoj

Batuke: Yatağa almam

Batuke: Yatak benim değil mi

Batuke: Almam

Koray: Ben de çıkmam altına yap

Batuke: İdil'e giderim ben de dert mi bu?

Koray: Demek hemen bir şeyde İdil'e koşuyorsun he peki tamam. Git İdil'e yardım et sen hadi

Batuke: Ben de diyordum ki akşam bir şeyler içeriz, eğleniriz falan ama istemiyorsan İdil ile de  yapabilirim :d

Koray: Bana İdil deme

Koray: Ama plan iyi çıkıyorum

Çıktığım gibi Batu koşarak tuvalete girdi. Güldüm.

"Altına yapsaydın da gülseydik bir."

"Komik şey seni." dedi kapıyı kapatarak.

Birkaç dakika sonra çıktı.

"Nude'umula bir şey yaptın mı?" dedim merakla.

"Rüyanda falan mı gördün ne yapacağım tanımadığım herifin nude'uyla?"

"Ne bileyim iyi vücut falan ilgini çekmiştir." dedim ufak çaplı vücut gösterisi yaparak.

"O zaman bastırıyordum homo yönümü. Güzel vücudun olsa da bir şey yapmazdım sanırım." göz ucuyla baktı. "Ki yok."

Gözlerimi devirdim. "Nasıl yani bilinçli olarak mı bastırıyordun? Biliyordun yani yönelimini. "

"Evet. Ya işte lise son senemde baya it kopuktum ben o sıralar da bir arkadaşım vardı." dedi hafif gülerek.

"Adı neydi?" elimi omzuna attım.

"Gerekli mi?" dedi bakıp. Kafa salladım. "Alper."

Salona geçip koltuğa oturdum ve Batu'yu kucağıma çektim.

"İşte biz sınavı falan sallamışız baya dibine vuruyoruz her şeyin. Denemediğimiz hiçbir şey kalmamış." hararetli hararetli konuşurken hiçbir şeyin farkına varmıyordu.

Mesela şuan kucağımda oturduğunun farkında değil.

Tek kaşımı kaldırdım. Hikayenin devamı belliydi.

"Eh denemediğimiz bir şey varmış." dedi gülerek. Gülüşüne bakıp sırıttım.

"Benim aklımda öyle bir şey yok ama o zamanlar. Homofobik gibi geziyorum ortada. Öyle insanlar gördüğümde ibnelere bak falan diye söyleniyorum. Sonra Alper bir şekilde bu konuyu açtı ben de hararetlendim hararetlenince de..."

"Nasıldı? "dedim korkarak.

"Aslında iyi hissetim. Ama küçükmüşüz o zaman ya. Şimdi düşününce iyi hissetmiyorum. " dedi. Dudaklarımı büzüp hayret içinde kafa salladım. "Tam bir felaket olacağını düşünmüştüm ama o an değildi. Sonrası biraz felaketti."

"Pekiii," dedim. Sormak istiyordum. "Kim üstteydi?"

Güldü. "O kadar ileri gitmedik." dedi. Rahatça nefes verdim.

"Çıktınız mı peki?"

"Hayır. Çıkmadık ama ilişkimiz ister istemez değişmişti. İnsanlar bunu tabii ki fark etmiş ve bir şekilde bu annemlerin kulağına gitmiş. Artık canlarına tak etmişti hareketlerim ama bu olayı asla kabul etmediler. Alper'in ailesi de öyleydi. Gidip önlerinde seni öpsem de benim böyle bir yönelimde olduğumu kabul etmezler. Sınava 3 ay kalmıştı bu olay olduğunda. Biz de Alper'le dedik ki çok çalışıp burdan uzak bir üniversitede güzelce okuyup mezun olacağız. Sonrasına bakarız dedik. Sonuç olarak burdayım. " dedi kendinden emin bir şekilde.

"Alper?" burda olsaydı bilirdim herhalde.

"O Ankara'da."

"Yazık olmuş." dedim mutlu olduğumu belli etmeden.

"Niye ki?"

"Seviyormuşsunuz birbirinizi. Araya mesafe girmiş." dedim dudaklarımı büzerek.

"Yok ya tam öyle değildi. Yani cidden arkadaştık biz. Daha fazlası yok." göz ucuyla baktı. "Kıskanma yani."

"Yok canım ne kıskanacağım, sadece yarım kalmış aşk hikayeleri üzüyor beni hep."

İnanmış gibi kafa salladı.

Bu konu hakkında hiçbir şey sormamama rağmen Batu bir sürü şey anlatmıştı ve açıkçası bu hoşuma gitmişti. Hayır Alper ile yaptıkları değil. Hoşuma giden şey Batu'nun bana kendiliğinden açılmasıydı.

Hayran hayran ona bakarken bir beline sarılan kollarıma bir bana baktı.

"Sen ne ara beni kucağına aldın ya?"

Döndüm. Bir hafta dedim 9-10 gün oldu üzgünüm. Ama ortalama bölüm uzunluğunun üstünde bir bölüm oldu eşitlendi bir şeyler kafamda msşzmşsms
Koray beni deee sev

¦Nude¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin