00.00 Ve Çam Ağacı

12.4K 796 100
                                    

Yılbaşıydı. Ya da yıl sonu. Benim için pek bir önemi yoktu ama Koray ilk yılbaşımız olduğu için heyecanlıydı.

Piyango bileti almak için heyecanla dışarı çıktı. Ben de mutluluğunu görmek istediğim için çıkıp yemelik bir şeyler aldım. Eğlendiğini görmek istiyordum.

Eve gelip her şeyi hazırladım. Saat 11.55'ti ve Koray hala yoktu.

Tamam ilk defa yılbaşı umrumdaydı. Koray ile girecektim çünkü. Ama bu gidişle giremeyecektim.

Beklediğim kapı çaldı ve koşup açtım. Suratıma doğru düdük öttüren bir yılbaşı ağacı vardı.

Evet Koray.

Gülmeye başladım. "Bu ne hal?"

"Yılbaşı ağacı yapmadık, yılbaşı ağacı oldum." dedi göz kırparak.

İçimde ona karşı olan sevgi dışarıya kocaman bir gülümseme olarak yansıdı.

Yuvarlak, sarı ışıklı topları boynuna sarmış kulaklarına da çam ağacı süsü olan kırmızı toplar takmıştı.

Saçları...

Saçlarını da çam ağacı gibi yapmış.

"Sen salaksın!" dedim ve ışıkların ucundan tutup kendime çektim.

Ayaklarını sürüye sürüye içeri girdi ve burunlarımızı birbirine değene dek yaklaştı. Işık toplarının yarısını boynundan çözdü ve yavaşça, gözlerine yansıyan ışıkla benim boynuma sardı.

"Artık sen de bir yılbaşı ağacısın." dedi gülerek. Alnını alnıma yasladı.

Yine güldü. Bu sefer çekingen bir şekildeydi.

"Ne oldu?" dedim. Sürekli gülümsüyorduk ve bu çok saçmaydı aslında.

"Senden bu yıl son kez bir şey isteyeceğim." dedi gözlerime bakarak.

Kafa salladım.

"Seni öpebilir miyim?"

Etrafımızı saran ışıklarla elimi yanaklarına ulaştırdım.

"Işıklarını çok sevdim. Çam ağacını da."

"Beni de sevmiş oluyorsun. Şu an bir çam ağacıyım." dedi.

"Sanırım."

"Sanırım?" Gülümsemesi iyice büyüdü. Montunun yakasından destek alıp dudaklarına ulaştım. Gözlerimi kamaştıran ışıklara rağmen gözlerine bakabildim.

Ve o yılki tüm iyi dileklerimi Koray için diledim.

Biliyorsunuz ki Batu ve Koray dünyasında aslında yaz tatilindeyiz ama yılbaşını bu güzellikler olmadan kutlayamazdım. Hepinize iyi seneler diliyorum. Ve bir hafta bölüm atamayacağımın haberini veriyorum. Ve ve ve sizi seviyorum.

¦Nude¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin