<24

12.8K 818 515
                                    

"Senin aklına uyan aklımı s..."

"Günaydıııın!" dedim Batu'yu öperek.

"Belim yok şuan." dedi ve yüzünü buruşturdu.

"O kadar sert değildi." dedim.

"Gayet sertti uykumu da alamadım zaten." diye

"Abartma ben de aynı yerde yattım. Çok güzeldi." dün öylece kanepede uyumuştuk ve biraz tutulmuşuz.

"Acıktım ben." dedi.

"Ben yemek falan bilmiyorum sendeyiz."

"Geçen gün çok güzel yaparım diyordun?"

Ağzımı açtım fakat buna bir savunmam yoktu.

Kahkaha attı. "Sen işine geldiği gibi davranıyorsun hep." parmağını gözümün önünde salladı.

"Ben de banyo yapayım." dedim ve kalkıp duşa girdim.

Çıktığımda karnımı iyice acıktıran bir koku aldım. "Bu ne güzel bir koku böyyyle!"

Gülümsedi. "Ben de hemen bir duşa girip çıkacağım. Sen de giyin."

"Yo." dedim.

"Ne demek yo?"

"Ben kahvaltımı çıplak yapıyorum alışman lazım."

"Eminim öyledir." dedi ve içeri gitti.

Ağzıma yeşil bir zeytin atıp odaya geçtim. Üstümü giyerken zil çaldı ve hızla giyinip kapıya gittim. Delikten baktığımda bir kız elinde poşetleri sallayıp gülümsüyordu. Yavaşça açtım.

"Batuuu! Ben geld..." kapıda beni görmesiyle şaşkınlıkla sustu.

"A, Batu, Batu burada mı?" dedi siyah saçlarını kulağının arkasına koyarken.

"Evet, duş alıyor." dedim elimle arka tarafı işaret ederek.

"Hmmm,"

İçeri almadığımı fark edip kapıyı açtım. "Geç otur. Birazdan çıkar."

Dün gece uyuduğumuz yer darmadağınıktı. Hemen toparladım ve kız gülümseyip oturdu.

"Sen, ev arkadaşı mısın?" dedi.

"Yani, sayılır. Yaz için yanında kalmamı istedi. Koray ben."

"İdil."

Batu ile ne alakası var sormak istiyordum ama çok hızlı olur diye susuyordum.

"Peki sen? Batu ile nerden tanışıyorsunuz?" dedim dayanamayıp.

"Ah söylemedi değil mi? Batu ile nişanlı gibi bir şeyiz aslında." dedi gülerek

Gözlerim kocaman açıldı. Nişanlı mı? Batu ile.

"Demek nişanlı gibi bir şey. Sevgilisiniz o zaman?"

"Hayır, değişik biraz."

Ben sinirden kudururken ortam sessizleşti. "Hiç ev arkadaşından bahsetmedi bana." dedi.

"Ah bana da nişanlısı olduğundan." dedim hızla. Susmak istiyordum. Konuşmamam gerekti. Mantıklı bir açıklaması olmalıydı. Olmalıydı.

"Muhteşem sanat eserime dokunmadığını söy..." bizi görüp hızla baş havlusunu önüne kapatıp duvarın arkasına saklandı.

Bugün herkesin lafı yarım kalıyordu.

Batu şaşkınlıkla baktı.

Ve aynı zamanda herkes şaşkınlıkla bakıyordu.

"Dokunmadım." dedim gülümseyerek.

"İdil? Sen ne zaman geldin?" dedi.

"Bugün işte." enerjisi yerine gelmiş gibi tekrar poşetleri alıp salladı. Sonra ayaklanıp Batu'ya doğru gitti.

"Dur üstümü giyineyim." dedi ve koşarak içeri gitti.

"Hep böyle utangaç." dedi İdil utanarak.

"Değil mi, hep böyle utangaç. Ben bir telefonumu alıp geleyim içeriden." dedim ve kalkıp Batu'nun yanına gittim.

Kapıyı açıp hızla içeri girdim. "Tebrik ederim. Nişanlıymışsın."

"Hayır değilim." dedi bıkkınlıkla ve sinir bozan sakinlikte.

"Haberin yok yani. Tüh sürprizi bozdum. Nişanlısın Batu. Bir insanın nişanlısı olduğundan nasıl haberi olmaz amına koyayım?"

İkiye bölünmüş bölümün ilk partının sonuuuu msnmzns. Kaos falan dedim de öyle büyyük bir kaos olmaz herhalde. Ya da aklıma gelirse olur. Koray kıskanırsa nasıl olur diye merak ettim ve bu bölümü öyle yazmaya başladım sonra böyle bir şey çıktı.
To be continued.

¦Nude¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin