Martinus - tučně (Barča)
Marcus - normálně (Tery)
Jsem Martinus...Je mi 15 let a žiju se starší nevlastní sestrou Samantou(23).Žiju s ní, protože když mi bylo 10 tak nám umřeli rodiče při hromadné autonehodě. Musel jsem tedy zůstat s ní. Mám rad celkem fotbal a hodně čtu knihy.Chystám se momentálně na Gympl, protože nevím moc co jinak bych měl dělat. Bohužel si však nejsem jistý jestli to se svýma výsledkama dám. Jestli vůbec dám přijímačky.
Jsem Marcus, miluju psaní příběhu, ale ne ledajakých, nejlépe o gay story... Jsem gay a nějak mi to nevadí. Lidi ve svém okolí přehlížím a jediná kamarádka, kterou mám je Samanta.Vlastně díky ní si vždycky zapíchám. No, lidi se mě bojí a vyhýbají. A taky mám hroznou úchylku na blonďáky.
S:"Martinusi sakra! Další čtyřka! Tímhle způsobem se na žádnou školu nedostaneš"T:"Já vím Sam. Však je to jen jedna známka"S:"Ale kolik takovejch už bylo"T:"Ne moc"S:"A dost! Už mě to nebaví! Najdu ti doucování"
Psal jsem do svého počítače nový příběh, ale nevěděl jsem jaké téma a pokaždé, když jsem něco vymyslel, vůbec se mi to nelíbilo. Po chvíli vedle mě začal vybrovat mobil - Sam... "Co potřebuješ? Optal jsem se do mobilu místo pozdravu, proože vím, že neměl cenu ji zdravit. "Jednoduše mám svého bratra pokrk. Neumí nic, vůbec nezvládá norštinu!" Začala si stěžovat do mobilu. "Mohl bych mu pomoct." Vydechl jsem s lehkým úšklebkem. "No jasný, Marinus je zrovna blonďák a já vím jakou máš na ně úchylku." Její ton hlasu nezněl zrovna mile. "Mě můžeš věřit. Nic mu neudělám, akorát ho naučím pravopisnou norštinu. Říkám ti, ten bude umět i celou knihu Romea a Julie, jako když luskneš." Z druhé strany jsem zaslechl povzdechnutí. "No tak dobře."
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏