5

637 25 6
                                    

T:"Sam"chtěl jsme něco říct ale měl jsem pocit že by to nebyl moc dobrý nápad

"Zkus to a mohu tě ohnout i přes váš gauč." zavrněl jsem mu do ucha. "A teď sedej, vysvětlím ti látku, kterou nechápeš." Strčil jsem do něho, aby si sedl.

T:"To bude na dlouho...je toho hodně"zkusím ho zabavit na dost dlouho

"Vím o co ti jde. Radši mi řekni, o co ti jde, protože mám pocit, že tě Sam má v plánu seřvat a já jsem tomu zabránil." Uchechtl jsem se. "Tak popravdě, co ti nejde."

T:"Radši se nechat seřvat Sam než trávit čas s tebou"protočil jsem očima a sedl si"Nejvíc mi nejde fyzika, chemie , co si budem...pravopis v Norštině a celkem i Matika...nejde mi skoro všechno"Uchechtl jsem se. "Jsi tupý jako poleno. Ale s norštinou ti mohu pomoci, možná i matikou, ale na ty dva předměty si budeš muset najít někoho jiného, fňuk." Udělal jsem smutný obličej. "Přines sem nějaké to učení." Usmál jsem se na něho o trošku mileji.

Nejistě jsem se zvedl protože jsem od něj čekal nějakou zradu ale nic neudělal...díky bohuPřinesl jsem učení do obýváku a hodil ho na stůlT:"Tady to je"

"Tak jdeme na to." Vydechl jsem s lehkým úsměvem a začal mu vysvětlovat hned první látku, když jsem zahlédl v jeho sešitě pětku, která tam byla z mého hlediska zbytečná, protože tuhle látku jde vysvětlit i blbcovi.

T:"Já to pořad nechapu"hodil jsem sešit někam za gauč."Jsem prostě úplně beznadějnej případ"

"No tak." Zasmál jsem se a natáhl jsem se pro sešit za gauč. "Dívej se." Poukázal jsem na sešit a začal mu látku vysvětlovat znova.

T:"Víš že máš dobrej zadek?"Vylétlo ze mě bezmyšlenkovitě...sakra co jsem to zas řekl "teda jestli víš že máš dobrou strategii jak to naučit

S úchylným úšklebkem jsem se na něj podíval a položil tužku na stůl. "Ty máš lepší zadek, než já, klidně bych se s tebou hádal a vyzkoušel to, kdyby jsi tu neměl sestřičku." Zavrněl jsem mu do ucha a následně mu skousl ušní lalůček.

Vzdychl jsem. Cože? Já vzdychl! Bože...proč jsem tak nemožný hovado...T:"Ale nic se zkoušet nebude!"

"Myslíš?" Uchechtl jsem se a dostal ho pod sebe. " Pokud nechceš, aby tě tvá sestra slyšela, zakryj si ústa." Ušklíbl jsem se a začal mu mnout jeho bouli v kalhotech.

T:"Marcusi přestaň!"Snažil jsem se ho ze sebe schodit...bohužel je jaksi asi o dvacet kilo těžší jak já"Prosím"

Dal jsem mu dlaň na pusu. "Chci, aby jsi zjistil, jak moc to je příjemný, tak mlč." Sykl jsem na něho Stáhl mu kalhoty i s boxerkama, následně vzal jeho píchu do svých úst.

T:"Ale mě to není příjemný! Hnusí se mi to a bolí to. Není to normální a ty mě tu znásilňuješ!"zakřičel jsem mu do dlaně kterou měl přes moje ústa.

Nechápavě jsem si ho prohlédl a následně na jeho vztyčeny penis. "Vůbec se ti to nelíbí. A navíc, teď mám chuť tě jenom ochutnat,takže se bát nemusíš." Usmál jsem se na něho a vzal opět jeho penis do úst a a začal pohybovat hlavou.

T:"Tak když jsi ho mnul tak co se divíš."postěžoval jsem si potichu

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat