21

502 24 4
                                    

T:"Tak uvidíme jak dlouho to vydržíš"Zasmál jsem se a rukou mu zajel též pod tričko, kde jsem mu začal mnout bradavku.

Zavazdychal jsem a přes hlavu jsem mu přetáhl tričko, následně jsem mu začal dělat malé modřinky na kůži.


T:"Marcusi"Vzdychl jsem potichu"Víš jakej mám problém schovat ten jeden?""Takže víš, že je ode mě?" Zazubil jsem se a motýlími polibky jsem sjel až k jeho podbříšku. Vzal jsem lem jeho kalhota a začal je stahovat i s boxerkami.

T:"To ty? Že se vůbec divím že mě ta prdel bolí"povzdechl jsem si tiše a stáhl mu tričko.

"Čekal jsi snad někoho jiného?" Zazubil jsem se. "Dotkl by se ti někdo cizí a vlastnoručně bych ho uškrtil." Vzal jsem jeho penis do úst a začal pohybovat hlavou.

Zaklonil jsem hlavu a hlasitě zavzdychal. T:"Víš že jsi mě zkazil? Před několika dny bych kluka na sebe jen tak sáhnout nenechal"Dostal jsem mezi vzdychy.Provokativně jsem zoubky přejel po celé jeho délce, na chvíli se odtáhl a začal pohybovat jeho rukou. "Jsem rád, že jsem to udělal já a ne někdo jiný." Vzal jsem si jeho penis opět do úst a začal pohybovat hlavou rychleji.

Po několika dalších jeho pohybech jsem se mu udělal do úst...T:"Teď je asi řada na mně?"

Spokojeně jsem všechno spolikal a zahleděl se mu do očí s lehkým úsklebkem. " Pokud chceš."

T:"No...Nikdy jsem to nedělal"

"Udělej to co já předtím." A poradil mu, mezitím co jsem se posadil, aby měl lepší přístup.

T:"Zkusím to"sedl jsem si na kolena před sedačku a stáhl mu kalhoty i s boxerkama.

Váhavě si vzal můj penis do úst a já musel zavzdychat. Začal pohybovat hlavou a já mu zajel prsty do vlasů. Kdybych mu neslíbil jemný sex, vymrdám mu ústa.

Snažil jsem se potlačit dávicí reflex což bylo celkem obtížné s Marcusovo délkou. Začal jsem hlavou pohybovat trochu rychleji aby si to Marcus aspoň trochu užil.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat