41

376 19 7
                                    

Zaslechl jsem hlasitý křik, což mě donutilo probrat se a prudce vystřelit do sedu. Pohled mi spadl na Martinuse, který ležel u skříně a celý se třásl. Vyskočil jsem z postele a pohladil ho po tvářích. Byl bledý a třásl se zimou. "Martinusi... Vstávej." Jemně jsem s ním zatřásl.

T:"Mami vstávej...Mami!!!"Po tvářích mi tekli slzy a krev."Maminko už jede sanitka"-"Martinusi... vstávej"prudce jsem se posadil a začal brečet

"Sh.." Přitáhl jsem si ho do objetí a začal ho jemně tahat za vlasy. "Všechno bude v pořádku." Snažil jsem se ho uklidnit. Následně jsem si ho vzal do náruče a položil ho do postele, kde jsem ho následně přikryl. Lehl jsem si vedle něho a objal ho kolem pasu.

Pořád jsem brečel. Byl jsem rád, že tu Marcus byl. Aspoň trochu mě uklidňoval. T:"Děkuju"

"Neděkuj." Zašeptal jsem mu do ucha a pevně ho objímal. Bylo mi ho líto."Slíbil jsem ti, že ti pomůžu."

Pevně jsme ho objal a začal se uklidňovat."Jsem za tebe strašně rád"

"Já tebe taky, aspoň tu nejsem na jednu stranu sám." Zašeptal jsem a jemně ho tahal za vlasy.

Otočil jsem se k němu a usmál se.T:"Bolí mě prdel"

"Ani bych se ti nedivil, sám jsi si o to řekl." Pousmál jsem se na něho.

T:"Já vím. Nikdy nic nepromyslím. Ale líbilo se mi to."usmál jsem se a objal ho

"Mě taky." Usmál jsem. I když... Čekám až ty dvě slova vyslovíš znovu a já ti budu moc vysvětlit, proč ti lásku neopětuji...

T:"Co máme dneska v plánu??"Zvedl jsem se z postele a natáhl si boxerky.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat