"Radši bych spal vedle někoho, než na blbem gauči." Zazubil jsem se.. "Neviděl jsi Emmu?"
T:"Ne neviděl. A proč jsi si nešel lehnout do postele??"
"V ložnici je mi smutno." Pokrčil jsem rameny. "Moc se tam nevyspím."Pousmal jsem se a nakonec se od něho odtáhl.
T:"Aha...No...Jídlo je hotové tak si nandej"Pohladil jsem ho po tváři a odešel do koupelny kde jsem si začal napouštět vanu.
Přišel mi zvláštní, choval se celkově divně.... "Děkuji." Usmál jsem se, ale to už přišla Emma. "Díky za snídani." Uculila se, ale já ji to sebral. "Pozor, ta je moje." Vyplázl jsem na ni jazyk a ukořistil jsem si svou snídani.
T:"Ta druhá leží hned vedle"zasmála jsem se a odešel do horního patra
"Děkuji!" Vypiskla nadšeně Emma, přičemž já si vychutnaval svou snídani.
Přišel jsem dolů už rovnou s taškou"Budu muset do školy tak se uvidíme později"
Pohledl jsem po Tinusovi. Celkem mě to zamrzelo. "A nechceš zůstat doma?" Pousmál jsem se nevinně.
T:"Už teď jsme dost blbej."Zasmál jsme se a otevřel dveře...za 9 hodin jsme zpět
Povzdechl jsem si a podíval se na Emmu. "A ty vysmahni taky, ať mám klid."
E:"Fajn Romeo"protočila jsem očima s vydala se pro věci do školy
"Neříkej mi tak!" Zavrčel jsem na ni.
*
Došel jsem ze školy až celkem pozdě večer...byl jsem po škole takže jsem s tím nic nemohl dělat...T:"Jsem Doma"
"Kde jsi byl?" Rychle jsem za ním přišel a přírazil si ho na zeď. "Řekl jsi, že doma budeš brzo." krev se ve mě vařila, než jsem mu dal facku
T:"Marcusi sakra! Tak co jsme? Nějaká děvka abych byl někde jinde??"štěkl jsem po něm naštvaně
"Mlč! Když budu chtít, ojedu tě jak chci, kdy chci. Patříš mě! Bydlíš pod mou střechou a je mi jedno jak se při tom budeš cítit!" Vyjel jsem po něm. Nemám rád, když mi někdo říká, co mám dělat, nebo kdo není můj.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏