14

480 26 3
                                    

Rty jsem semkl do rovné čáry a opět se napil. Bude lepší kdybych se zkrotil v tom pití, ale aspoň mi to pomáhalo zapomenout. "Ses večer musel mít." Pousmál jsem se.

T:"Tak proto mě bolí ta prdel...Sakra...Ne! To nejde! Já se nemohl zas vyspat s klukem!"

Radši jsem se napil z flašky po delších douškách. "Hold se každému líbí tvoje prdel." Radši jsem se pustil do psaní, protože jsem měl půlku láhve za sebou. Kdyby jenom věděl, že jsem mu to udělal já.

T:"To není fér"štěkl jsem po něm a oblékl si tričko"Tak já jdu"křikl jsem po něm.

Postavil jsem se do futer a zastavil ho, když proběhl kolem. "Ukaž mi to." Věděl jsem přesně kam jsem mu ten cucflek udělal a byl větší než jsem předpokládal. "Au... To muselo bolet, vypadá to, že sex taky nebyl jemný." Napil jsem se z flašky.

T:"Asi nebyl...Moc si to nepamatuju"usmal jsem se"Ale teď už musím a nemněl by jsi tolik pít"ještě jsme dodal než jsem za sebou zavřel

"O to se nestarej." Povzdechl jsem si a nechal ho běžet. Usedl jsem opět k notebooku a věnoval se své práci.

T:"Jsem tady"Zamaval jsem z dálky na Lisu která seděla na lavičceL:"Super"T:"Netrvalo mi to dlouho??"L:"Půl hodiny"T:"Tolik?"L:"V pohodě...chápu to"Usmala se"Tak kam chceš teda jít?"T:"Já nevím. Pro Smoothie a pak se někam projít?"L:"Klidně" Na to jsem už nic neříkal a vydali jsme se směr Smoothie.

půlka mé práce byla za mnou a bylo tam spíše všechno z mého pohledu. Nechtěl jsem z toho udělat rovnou knihu o mě, tak jsem tam nepsal, že hlavní postava je spisovatel. Dopil jsem celou flašku, a když jsem se postavil na nohy, drobet jsem se zamotal, naštěstí to ale ustál.

T:"Tak Lis...Řekni mi něco o sobě"L:"Nějaká určitá věc která by tě zajímala?"T:"Cokoliv...sporty,škola klidně tvá nej barva"L:"Tak fajn..."zasmála se a spustila svou long story...

Povedlo se mi udělat jídlo podobné večeři, ale to už jsem radši ani nechtěl řešit, co jsem tam dal. Vzal jsem si jídlo do obýváku a zapnul televizi na odreagování.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat