Dojel jsem pro ní a Martinuse jsem nechal radši doma, neměl jsem na něho náladu. "No nazdar." Odfrkl jsem si, když jsem spatřil Emmu a popotáhl si v autě z cigarety, následně nastartoval. "Škoda, že jsi tam nezůstala."
E:"Ahoj bráško"usmála jsem se na něj a políbila ho na líčko"Chtěla jsem tam zůstat ale musela jsem přijet, protože táta něco chce probrat"
"Ještě mi řekni, že k nám přijede." Počkal jsem, až se připásuje a popotáhl z cigarety, kterou jsem následně vyhodil z okénka a rozjel se.
E:"Mám takový pocit že jo"Vím že Mac nemá dobrý vztah s Tátou ale tak aspoň někdy by se měli vidět"Měli by jste se vídat"
"Mluvíš jako Martinus." Povzdechl jsem si a zadíval se z okna. "Vyhodili mě z domu, pak ke mě nakráčel, že matka zemřela, tebe poslal ke mě, on zmizel a jezdí na hloupé návštěvy, to hodláš mu to odpustit? Že tě nechal se mnou?" Krátce jsem na ní pohlédl a začal se plně věnovat řízení.
E:"Kdo je Martinus??"
"Pamatuješ na Sam? Měla bratra, nevlastního, no a ona se odstěhovala a tak jsem mu povolil u nás zůstat." Pokroutil jsem očima.
E:"Uuuu...Kolik mu je?? Není to dítě ne?""Jo je, je hrozný kid." Začal jsem ji provokovat. "Chodí do první třídy."
E:"Ale notak...to jsi vzal k nám takový děcko??To nebylo Sam blbí ho nechat tak malého samotného??"
"Ani ne... Víš jak děti miluji." Zastavil jsem před domem a zadíval se do okna. "Běž se s ním seznámi, já si ještě zavolám." Usmál jsem se na ní a zapálil si cigaretu.
E:"Fajn"protočila jsem očima a vydala se nahoru.Otevřela jsem dveře a odtáhla kufr až do kuchyně"Martinusi? Kdepak jsi?"
Uchechtl jsem se při myšlence, jak velkého debila jsem momenálně udělal z Emm, ale začal jsem vyáčet Jacobovo číslo. Opřel jsem se o auto a popotahoval z cigarety. "Marcusi, nevolej mi." Jeho hlas byl hodně slabý.
Uslyšel jsem hlas tak jsem se vydal z pokoje po schodišti dolů...uprostřed obýváku stála hnědovlasá holka...
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏