T:"No jo...Řeknu ti to"usmál jsem se a začal jíst."Co chceš dneska vůbec dělat??"
"Tak se vrhnu do mé knížky, abych napsal další kus a potom bych se šel na chvíli vyvětrat... musím hlavně nakoupit, když tak bych tu drobet poklidil." Pousmál jsem se na něho. "Pokud by jsi chtěl hrát playstation, můžeš." Pousmál jsem se na něho
T:"Klidně to tu uklidím a pak asi půjdu s Lisou ven."Vzal jsem špinavé talíře a odnesl je do dřezu
"Lisou?" Upřel jsme na něho pohled a skousl si spodní ret. Hlavně nevyšiluj, může si dělat, co chce. "Jasan, běž." Povzdechl jsem si.
"Tak jo...díky"Usmál jsem se a odběhl si pro bundu
Odešel jsem ke svému notebooku a začal dopisovat další kus svého příběhu. O to jak jsem přišel o Jacoba, o tom jak Martinus nemůže spát.
T:"Ahoj Liso. Nechceš jít ven??"L:"No klidně. Dneska jsme byla doma. Nechtělo se mi do školy tak aspoň půjdu ven"T:"Okay tak za 20 min v bageterce."L:"Budu tam" ...
Došel jsem do bageterky a tam nám objednal. Už si pamatuju co má rada takže žádný problém. Sedl jsem si ke stolu a čekal.L:"Ahoj Tini"Uvítala mě s. Úsměvem na tváři a sedla si naproti mně.T:"Ahoj Lis"L:"Tak co nového"T:"Hele..."
...L:"A co děláš vůbec dneska večer??"T:"Nevím...Asi nic"L:"Okay tak mi půjdeš jako doprovod na party"T:"Cože??"L:"Dneska je chlastačka tak půjdeme spolu"T:"To by jsme mohli"L:"Domluveno. Tak já pro tebe přijdu večer. Podrobnosti si ještě písnem."T:"Fajn fajn"L:"Tak pa"Usmála se a dala mi pusu na tvář. Otočila se a odešla.T:"Pa"Zamával jsme ji a odešel směrem domů.
Před večer přišel Martinus domů a já se na něho mile Pousmál, ale když mi obeznámil kam má dnešní den namířeno, úsměv ze rtů mi odpadl. "Měl by jsi zůstat doma, nevím v kolik vůbec přijdeš, a co když usneš někde jinde, takhle ti nebudu moct pomoc." Zahleděl jsem se mu do očí.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏