T:"Čeho přesně?"Zahrabal jsem se pod deku"Zahrajeme si na schovávanou."
"Toho, co jsi řekl." Povzdechl jsem a stáhl si kalhoty. Zhasl jsme v místnosti a lehl si vedle něho. "Přestaň dělat kraviny a spi." Povzdechl jsem si.
T:"Nedělám kraviny. Dal bych si něco sladkého. Třeba tvoje rty."Chytl jsme ho za tváře a vrhl se na něj.
"Uhm..." Zamručel jsem do polibku, ale ruce jsem mu přemístil na jeho boky. Sakra... On ví, jak mě dostat...
T:"Jsou tak sladký"ušklíbl jsme se a sedl si na něj obkročmo. Tam jsem se provokativně parkrát zavrtěl.
"Martinusi..." Zalapal jsem po dechu. "Přestaň... Zítra toho budeš litovat a ještě se pak budeme hádat." O co mi najednou jde? Však jsem vždycky chtěl mít jeho za svou hračku a teď to nechci, chci ho odehnat?
T:"Notak Maců. Pjoším pjoším. Chci šukat. Tvrdě a rychle. A jenom s tebou."sjel jsem rukama níž a chytl lem jeho boxerek."Já vím, že to chceš...Ještě víc jak já."
Skousl jsem si spodní ret. "Jsi hrozný." Vydechl jsem a dostal ho pod sebe, stáhl mu boxerky a následně jsem je začal stahovat i sobě. Nahl jsem se k jeho uchu, kde jsem mu následně skousl ušní lalůček. "Na všechny čtyři, ať z tebe můžu vymrdat duši.
T:"Ano pane"poslechl jsem ho s udělal rychle to co žádá.
Tvrdil jsem do něho vnikl a ani nečekal, zda si zvykne. Prudce jsme začal do něho přiřážet a drtil jsem své boky ve svých dlaní.
T:"Marcusi...."Vzdychal jsem nekontrolovatrlně jeho jméno a snažil se potlačit slzy. Bolelo to ale zároveň mi to přinášelo slast. Zabořil jsem hlavu do polštáře a do něj křičel.
Uchechtl jsem se a několikrát do něho tvrdě přirazil, při čemž jsem se do něho udělal, ale hned na to jsem se začal v něm opjet pohybovat.
T:"Marcusi. Můžu si pomoct?" Optal jsem se potichu a snažil se ignorovat svou bolavou chloubu.
"Ne." Zavrčel jsem. "Chvíli ještě vydrž." Několikrát jsem se do něho přirazil, udělal jsme se a nakonec jsem z něho vyšel. Obrátil jsem si ho k sobě a vzal jsem si jeho penis do úst.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏