T:"Tak si mě vem."Zašeptal jsem.
Vyšel jsem z něho a otočil jsem ho k sobě zády, přírazil ke kapotě a tvrdě do něho vnikl. Vzal jsem si jeho boky do svých dlaní a začal do něho tvrdě přiřážet.
T:"Marcusi"Tímhle stylem mi tu prdel roztrhne.
Ignoroval jsem ho a užíval si, jak moje hračka je skvělá s jeho pozadím, než jsem se do něho udělal.
T:"Spokojenej?"Vydechl jsem unaveně a zívl si."Můžem jet už domů??"
"Nad míru." Uculil jsem se. "OH... Koťátko chce spinkat." Usmál jsem se a natáhl si kalhoty.
T:"To teda chce."Natáhl jsem si kalhoty a šel si sednout do auta. Jsem celkem nepříjemný když jsem unavený a proto si chci jít hned lehnout.
"Ale no tak, čičí." Zasmála jsem se a šel k němu,následně jsem natiskl své rty na ty jeho."Nezlob." Kousl jsem ho do spodního rtu.
T:"Nech mě být Marcusi." Odstrčil jsem ho od sebe a hlavu jsem opřel o okénko"Promiň...Jen jsem unavený"
"Jak myslíš." Zasyčel jsem a nasedl do auta. Neměl jsem na něho náladu,začal se chovat jako na začátku.
Když jsme dojeli domů tak moje první cesta byla do kuchyně. Tam jsem zapil prášky na spaní a pak jsem se vydal směrem do pokoje.
"Dobrou." Prohlásil jsem na něho otráveně, protože mě začal ignorovat. Sedl jsem si do obýváku a povzdechl jsem si. Přestává mě ten život bavit, chtělo by to změnu. Pohled mi spadl na fotku mě a Jacoba, nakonec jsem od ní odtrhl zrak a lehl si na gauč.
Probudil jsem se vcelku brzy ráno...Dneska se mi spalo celkem dobře, protože jsem si těch prášků vzal víc...Doploužil jsem se do kuchyně, kde jsem začal dělat snídani....Měl jsem hrozný hlad.
Ucítil jsem vůni vajíček a slaniny, na čemž jsem se postavil a došel za vůní. "Dobré ráno.."Zamumlal jsem s lehkým úsměvem a blonďáčka objal kolem pasu.
T:"Dobré ráno. Jak se spalo??"s úsměvem jsem promíchal vajíčka
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏