T:"Víš co...Jdi do prdele"Štěkl jsem mu naštvaně do ksichtu a odstrčil ho. Vzal si svou krabičku prášků na spaní a odběhl je zapít do koupelny. Tohle poslouchat nebudu.
"Co jsi si to vzal za prášky?!" Štěkl jsem po něm. Utekl. "Hele, Martinus! Neser mě.," Zavrčel jsem a došel je koupelně, kde jsem začal bušit na dveře, protože byly zamčené.
Nasypal jsem si do dlaně pár prášků...Asi 12...Dal jsem si je do pusy a zapil je vodou. Sedl jsme si a opřel jsem se o zeď. Zavřel oči a vypnul.
"Martinusi! Otevři ty blbý dveře! Já je vykopnu!" Nic... Naštvaně jsem do jich několikrát kopl, dokud jsem je nevylomil z pantu ale pohled mi spadl na blondkaa sedícího na zemi s prášky v rukou. "Martinusi?" Zkusil jsem na něho milé promluvit, ale nic. K sakru, ten blb se předávkoval. Před klonil jsme mu hlavu, strčil mu dva prsty do úst a snažil se z něho ty prášky dostat. Konečně jsem zaznamenal davici reflexy, tak jsem ho dotáhl blíž k záchodu, než všechny prášky dostal ven. "Blbečku malej." Zasyčel jsem na něj a vzal si prášky.
Ospale jsme se na něj koukl a moje hlava znovu klesla.
"Prášky na spaní?" Podíval jsem se na něho a zamračil se. "Jak dlouho je používáš?" Sedl jsem si k němu, ale on se ani nehnul. "Hej!" Vyjel jsem na něho nevrle.
T:"Dej mi pokoj"zamumlal jsem polohlasem
"Však ses přepráškoval! Vyřešíme to ráno.. V tomhle stavu tě nepustím." Vzal jsem ho do náruče a odnesl ho do své ložnice, kde jsem ho uložil do postele.
Zachumlal jsem se do teplé dečky. A přestal nějak vnímat.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏