32

365 26 2
                                    

T:"Budí mě noční můry..."

"To tě budí noční můry každou noc? Proč jsi to někomu neřekl? Není problém to říct, hlavně, když je to nějakou tu dobu." Pousmál jsem se na něho mile.Snažil jsem se být milý, aby potom nebyl nějak z toho ještě špatný.

T:"Ty sny nejsou pro cizí uši"usoudil jsem

"Pomůžu ti, spolu to zvládneme." Pohladil jsme ho po vlasech.

T:"Myslím, že mi to moc nepomůžeš ale díky"usmál jsem se na něj a objal ho"Mám tě rád"

"Já tebe taky." Usmál jsem se na něho a objetí mu oplatil. "Nemáš hlad? Můžeme společně něco ukuchtit." Nabídl jsme mu.

T:"Ty radši nic vařit nebudeš"zasmál jsem se"Akorát by se to nedalo jíst"

Našpulil jsem uraženě rty. "To bylo od tebe hnusné." Uraženě jsem se zatvářil a vyhrabal se z postele, hned jsem se začal převlékat.

T:"Ale pravdivé"Zasmál jsem se a šel ho objat

Ignoroval jsem ho a oblékl si tričko. "Přestanu být uražený,ale ty mi slíbíš, že ty prášky přestaneš brát, když tu budu pro tebe." Otočil jsem se k němu a pousmál jsem se na něho.

T:"Ale díky těm práškům můžu aspoň spát"

"Uvidíš, že ti pomůžu... Taky jsem to tak měl a jedna, pro mě důležitá osoba tu pro mě byla a zachránila mě od tohohle svinstva." Pousmál jsem se na něho a políbil ho na čelo. "Pojď, uděláme si něco dobrého." Zazubil jsem se, abych nemyslel nad Jacobem.

T:"Tak jo no"povzdechl jsem si a vydal se do kuchyně

"Takže... Ty si sedneš sem." Nečekal jsem ani na jeho odpověď a posadil ho na kuchyňskou linku, při čemž se tvářil drobet zaskočeně. "A já udělám to jídlo." Ušklíbl jsem se, i když jsem znal jeho názor.

T:"Radši ho udělám"chtěl jsem se zvednout ale Mac mě zastavil

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat