19

443 23 2
                                    

Zalezl jsem si do postele, protože noc před tím jsem toho moc nenaspal...zdál se mi špatný sen takže si to dospím teď

Vypil jsem snad celou flašku a rozhodl se jít si zapálit. Otevřel jsem si okno a zápálil si cigaretu. Nohy se mi krapet motali, ale nevadilo mi to, měl jsem o hodně lepší náladu. Sice jsem měl otevřené okno, ale kouř hodně šel do baráku,což mě bylo jedno, ale místnímu pánovy nee.

Pozoroval jsem ho skrz mezery mezi zábradlím...Vypadal fakt nešťastně...Ten kluk ho asi fakt hodně zničil...Asi ho fakt musel milovat

"Heej! Tinusi!" Potřeboval jsem ho tu, dneska by mě celkem bavilo poslouchat ty jeho rady o životě. Dokouřenou cigaretu jsem vyhodil z okna a vzal si další.

Pomalu jsem sešel dolu po schodech a tam jsem se zastavil...T:"Ano?"

"Pojď jsem." Mávl jsem na něho, a když byl dostatečně blízko mě, přitáhl jsem si ho k sobě a popotáhl z cigarety. "Říkej mi ty tvé hloupé kecy, jak je kouření nezdravé a ptej se mě na cokoliv. Mám chuť ti odpovídat." Zabořil jsem mu nos do vlasů. "Krásně voníš." Zamumlal jsem spokojeně.

Nejdřív jsem měl strach se k němu vůbec přiblížit... Šlo na něm fakt hodně vidět, že byl opilý. Ale kdybych to neudělal tak by to dopadlo o hodně hůř. Proto jsem k němu došel a hodně mě zarazilo, když mě objal a to co následně řekl.T:"Emm...Víš že kouření škodí zdravý??" Plácl jsem první věc co mě napadla

"Jo." Zasmál jsem se. LJenže co tě nezabije, to tě posílí." Nabídl jsem mu cigaretu s lehkým úsměvem.

T:"To není pravda Marcusi"protočil jsem očima nad tím co řekl"A ne díky... Nekouřím... Teda jenom, když mi kluci nabídnou, abych nebyl trapnej..."

"Na takové lidi se vyser, hele..."Na chvilí jsem se odmlčel, protože se mi chtělo s prominutím škitnout,ale nakonec to bylo v pořádku."Hele, já tě mám rád, tvoje sestra tě má ráda. I když na to nevypadám,myslím to vážně." Usmál jsem se na něho a zadíval se mu do očí.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat