Ignoroval jsem jeho řeči a zoubkami jsem přejel po celé jeho délce. Různě jsem ho sál a nakonec mu skousl špičku.
Udělal jsem se. Rovnou do jeho úst...bylo to tak trapné. V tu chvíli jsem uslyšel odemknutí zámku a pak následné kroky. Rychle jsem Marcuse odstrčil a natáhl si kalhoty. Bylo to tak akorát.
Spolkl jsem jeho nadílku a musel jsem si jazyl přejet po spodním rtu, chutnal skvěle. "Ahoj Sam," Usmál jsem se na blondýnku, která si mě měřila pohledem. "Všechno v pohodě, Martinusi?" Podívala se na něho, na čemž jsem po něm střelil pohledem.
T:"Jo všechno v pohodě...Nedáš si čaj? Nebo něco k jídlu??"moc často se neptám ale teď jsem si potřeboval jít zapnout kalhoty
"Nebylo by na škodu mi něco připravit." Zazubila se a mezitím, co Martinus odešel, sedla si vedle mě a upřela na mě svá kukadla. "Budu se stěhovat, kvůli práci." Povzdechla si a já ji začal více poslouchat. "Bude to na rok, max, tři čtyři. Potřebuju pro Martinuse sehnat bydlení." Upřela na mě pohled a já se zamračil. "Máš snad pocit, že jsem chůvá. Sama víš, že tam mám už Emmu a tři lidi v domě, tolik peněz zas nemám abych to utáhl." Sykl jsem na ní.. "Já vím, Budu ti posílat peníze, než Tinus bude plnoletý. Věřím, že ty mu nic neprovedeš. Už teď vypadáte jako nejlepší kámoši." Zazubila se a já si povzdechl. "Kdy se stěhuješ?"
T:"Cože?"S:"Budu se stěhovat"T:"Cože kdy??Ja pojedu s tebou?"S:"Ne"T:"Ale"
"Nech sestřičku vydechnout." Usmál jsem se na něho. "Budeš bydlet u mě." Povzdechl jsem si celý nadšený bez sebe.
T:"Cože? Ne! V žádném případě!" To by byl můj konec... S:"Žádný odmlouvaní. Neměl by jsi kam jinam jít" T:"Budu platit nájem a zůstanu tady" S:"K čemu by ti byl vůbec tak velkej byt a jak by jsi sehnal prachy?" T:"Já nevím...o to bych se nějak postaral" "Jak jsem řekla, žádn takové, prostě jdeš k Marcusovy, musím se do týdne vystěhovat a ty nemůžeš jít se mnou. Jdu tam pracovně a sám pořádně ani anglicky neumím." Odfrkla si. "Měl by jsi poslouchat svou sestru a jít si pro věci." Podíval jsem se na něho poočku. Ne že by mi nevadilo, že bude žít se mnou, výhodu to bude mít, ale představa, že se budu muset o něho postarat.
T:"Bože"protočil jsem očima"Fajn...ale dělám to jen protože tě mám rad Sam"Když jsem měl zabaleno tak jsem dotáhl kufr do obývaku a Sam poradně objal..."Víš že mi budeš chybět??"
"Vím, ty mě taky. Hned jak budu mít volno, přijedu se na vás podívat." Políbila ho na líčko a já si založil ruce do kapes. "Tak jdem?" Podíval jsem se na něho a následně objal Sam. "Budeš mi chybět, velká ségro." Zašklebil jsem se, na čemž mě praštila do ramene. "Mlč, blbe." Zasmála se.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏