"Tak šup." Pousmál jsem se na něho. Potřeboval jsem se odreagovat a nechtěl jsem si zníčit důvěru s hračkou, ani bourat byt.
T:"Fajn...Tak...Otočíš se?Musím se převléknout."
"Děláš jako bych tě nikdy nahého neviděl." Zazubil jsem se objal ho ze zadu, na čemž jsem ho začal líbat na krku.
T:"To nevadí...Takhle se nepřevléknu"zasmál jsem se tiše
"Můžeš zůstat i takhle oblečený." Zasmál jsem se. "Stejně by to mohlo jít všechno dolů." Políbil jsem ho na tvář, nakonec se odtáhl a dopřál mu jeho soukromí.
Rychle jsme se převlékl.T:"Tak můžem"
"Ty chodíš s mou sestrou?" Nahodil jsem provokativně, když jsme opustili barák.
T:"Ne!"povzdechl jsme si. Kde na to sakra přišel"Ale není špatná"
Společně jsme nasedli do auta. "S tou by jsi nechtěl chodit." Zasmál jsem se.
T:"To nevíš"Zasmál jsem se a zahleděl se z okénka
"Mám ji u sebe tři roky, co myslíš?" Uchechtl jsem se a zastavil u nejlevnější restaurace.
T:"Nedáme si radši kebab než tohle?"
"Tak jo.." Povzdechl jsem si a začal vyjíždět z parkoviště.
Dostal jsem do ruky svůj kebab a hned jsem se do něj pustil...Musel jsem vypadat komicky
Začal jsem se smát. "Děláš, jakoby si nejedl týden.." Spokojeně jsem se zakousl do svého sousta, ale stejně se věnoval řízení a dojel k útesu, kde byly vidět hezky hvězdy. Vystoupil jsem a posadil se na kapotu.
Sedl jsem si hned vedle Maca.T:"Je to tu nádherný"zamumlal jsem s plnou pusou
"Vždycky to tu bylo." Pousmál jsem se a pustil se do svého jídla.
T:"Mimochodem dobrou chuť"Dodal jsem když Mac začal jíst...já to měl už dávno snědené ale psst...
poděkoval jsem a dojedění mé porce jsem se díval na hvězdy. "Jaké to dneska bylo?" Ušklíbl jsem se směrem k němu, protože mě to zajímalo.
T:"Jiné než předtím"Usmál jsem se ale pohled jsme z hvězd nepouštěl.
"Lepší?" Podíval jsem si stejným směrem a spatřil hvězdu padat. Pohled jsem přemístil na něho, když měl zrovna zavřené oči.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
Fiksi PenggemarMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏