42

391 21 3
                                    

"Asi dneska hodím do tisku hotovou knihu a sepíšu část té další?" Lehl jsem si na záda a zahleděl se do stropu. "Hlavně ty mi začneš zvedat telefon a řekneš mi, kam chodíš pít, protože tě hledat po celém městě není zábava.

T:"Promiň. Nečekal jsme, že se to tak zvrhne"omluvně jsem se usmál a odešel dělat snídani.

"Neomlouvej se bože." Zasmál jsem se. "Můžeš si za tu natrženou prdel sám! " Zakřičel jsem na něho a začal se smát

T:"Na co máš chuť??"Křikl jsem z kuchyně.

Na tebe... "Něco udělej!" Vykřikl jsem a začal se oblékat.

Udělal jsem vajíčka a připravil to na stůl.T:"Máš to na stole"

Hned jsem oblékl tričko a vešel do jídelny. "Díky prcku." Zasmál jsem se a usedl k stolu

T:"Nejsem prcek"řekl jsem uraženě

Chytil jsem za zápěstí a přitáhl si ho k sobě na klín. "nezlob." Pousmál jsem se na něho

T:"Nezlobím. Jen nemám rad, když mi tak říkáš."ušklibl jsem se a zavrtěl se na jeho klíně

Shit... "s-dobře, ale teď Slez." Radši jsem ho shodil z klína, vím jak by to dopadlo,hlavně když se nechává. Dělá to teď schválně,hlavne když mě miluje

T:"Jdu se osprchovat"uraženě jsem odešel z místnosti

Povzdechl jsem si. "Urážlivko." Vyplázl jsem na něho jazyk a pustil se do jídla.

Osprchoval jsem se a tiše došel do kuchyně kde Marcus pořad papal. Popadl jsem utěrku a zavázal mu jí oči.

"Um..." Spolkl jsem sousto a nechal se dotáhnout, ani nevím kam. Zničeho nic mě shodil na postel a dal mi ruce nad hlavu.

Vzal jsem pouta, která jsem našel v nočním stolku a Marcusovy ruce přípl k posteli.


"Martinusi?" Zašeptal jsem a drobet jsem znejistěl.

T:"Copak je Macu"Zašeptal jsem mu do ucha, které jsem následně skousl.

Vzdychl jsem a skousl si spodní ret. "Nemůžeme si hrát... Musím odnést ty papíry." Hned jak se zavrtěl na mém klíně, jsme si to rozmyslel. "No tak dobře."

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat