15

454 21 0
                                    

Rozloučil jsem se s Lis a uklidil cestou domů mobil s jejím číslem do kapsy...vypadá to celkem nadějně...Myslím, že brzo zas pujdem ven. Usmál jsem se sám pro sebe a zmáčkl ve výtahu tlačítko úplně horního patra. Když jsem vystoupil tak už na chodbě byl cítit nějaký odporný pach...prosím ať to nejde od nás...Otevřel jsem dveře a vevnitř to smrdělo ještě hůř....Marcus asi zkoušel vařit.

Nakonec jsedm usnul, ale když zaslechl zámek,posadil jsem se a promnul si oči. Mám pocit, že každý den budu přežívat při myšlence na Jacoba.

T:"Jsem doma"křikl jsem do hlouby bytu"Sakra co jsi tady dělal? Nepodpálil jsi linku? Strašně to tu smrdí" Povzdechl jsem si a šel do kuchyně kde ten debil nezavřel ani plyn"Tak se chceš zabít nebo co sakra??"otevřel jsem okna a nadechl se čerstvého vzduchu....Byl tu hezký výhled...to si nebudeme lhát

Stačilo škrtnout zapalovačem a je klid.Zajel jsem si rukama do vlasů a bez známek života jsem se podíval před sebe.

T:"Marcusi! Sakra. Mluv se mnou!"Štěkl jsme po něm

"Jo! Měl jsem chuť to tu vyhodit do vzduchu!" Vyjel jsem na něho. Docházeli mi nervy a sáhl do skříňky, kde jsem měl cigarety a zapalovač.

Otočil jsem se a uviděl Maca jak drží cigaretu a zapalovačT:"Ať tě to ani nenapadne"

"Mám chuť kouřit. Problém?" Nadzvedl jsem obočí, ale ten spratek mě vyhodil přímo ze dveří. Došel jsem na balkon, který byl v tomhle poschodí a tam si zapálil.

T:"Bože...Co mu hrabe"povzdechl jsem si a sedl si na sedačku

Vykouřil jsem snad během chvíle čtyři cigarety, než jsem se vrátil do domu, kde mi začal vyzvánět mobil - Emma. Hovor jsem přijel a doufal, že mi nevolá, že se vrací.

Slyšel jsem, že Marcus s někým mluví...asi po telefonu...

"No tak já pro tebe přijedu... Zítra v osum." Povzdechl jsem si."Jo čau." mobil jsem si strčil do kapsy."Od zítra se nebudes nudit, přijede ti moje milovaná sestřička." pokroutil jsem očima

T:"Už?Neřikal jsi náhodou za měsíc??"přišel jsem k němu a podíval se mu do očí"Kolik jsi toho vypil? A proč?"

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat