3

726 29 8
                                    

T:"Dej to pryč! Jsi psychopat??!"snažil jsem se od něj co nejvíc odtáhnout. Teda spíš od toho nože. Bál jsem se. Jak se s takovým člověkem muže segra bavit.

"Nerozumněl jsi?!" Chytil jsem ho pod krkem, "Uklidníš se a nikomu neřekneš, co se na tvém doučování děje, při čemž já ti neublížím. Budeš takto vyvádět a podřežu ti žíly." Pustil jsem mu krk, ale místo toho jsem mu vzal zápěstí, kam jsem taky přiložil nůž.

T:"Nic neřeknu"vykřikl jsem ze strachu...Hlavně ať mě nechá být

"Šikovný," Dal jsem pryč nůž a vzal si jeho bradu mezi ukazováček a palec. "Vždycky jsem měl pro bloňdáky slabost. " Usmál jsem se a své rty jsem položil na kůži na krku, kterou jsem pouze líbal, abych mu neudělal žádnou modřinku či něco nápadného.

T:"Nech toho"odstrčil jsem ho"Lechtá to...A co vlastně píšeš?"opatrně jsem se posadil a posunul se dozadu"Hádej." Ušklíbl jsem se a za zápěstí jsem si ho přitáhl k sobě. "Mám chuť tě tu ohnout." Skousl jsem si spodní ret nad jeho roztomilostí.

T:"Radši to nechci vědět...Mohli by jsme se vrátit k učení ??"falešně jsem se usmál a ukázal na učení

"Možná potom," Ruce mi sjely na jeho boky a já s nimi zajel pod tričko. Už teď se mi líbil. Byl tak drobný. "Dneska si chci pořádně užít." Shodil jsem ho pod sebe a své rty jsem položil na ty jeho, při čemž jsem ho začal dravě líbat.

T:"Fuj"odstrčil jsem ho od sebe"To bylo nechutný"

"Mlč!" Vlepil jsem mu facku. "Nerozuměl jsi snad! Chceš abych tě podřezal tvé milované žíly?! Já jsem ti jasně řekl, že mám chuť tě ohnout a před tím jsem ti dával na výběr, zda chceš žít!" Dal jsem mu další facku, ale tentokrát jsem neměl na něho náladu. Jednou rukou jsem mu přidržel ruce nad hlavou a začal mu stahovat kalhoty.


T:"Ty jsi jen řekl, že mě podřežeš pokud něco řeknu. Ne pokud nebudu poslouchat! Okamžitě mě pusť neb začnu řvát"

"A v tom to spočívá, brouku. Já tě mám v plánu pořádně vymrdat a jestli něco cekneš, víš jak to dopadne. A zkusíš řvát a já ti tu tvoji díru roztáhnu, až budeš mít důvod řvát." Uchechtl jsem se. Neměl proti mě šanci. Tady nikdo neřeší, co dělám.


T:Marcusi! Prosím pusť mě ty blázne! Nejsem nějaká tvá šukací pana!"

"Mlč už!" Dal jsem mu další facku a stisk upevnil, při čemž jsem mu stáhl kalhoty i s boxerkami. "Uvidíš, že se ti to bude líbit." Uchechtl jsem se a vzal jeho pýchu do ruky, na čemž jsem s ní začal pohybovat.


T:"Marcusi sakra přestaň!"skousl jsem si ret abych ze sebe nevydal jedinou hlásku.


"Jak chceš." Zavrčel jsem nevrle a začal si sundavat i sobě kalhoty. Když jsem je stáhl aspoň níž s boxerkami, roztáhl jsem mu nohy od sebe, jelikož se neustále vrtěl. Začal jsem do něho pronikat a už jsem se ani nezajímal jak se cítí. Musel jsem zalapat po dechu, jelikož byl příliš úzký.

Z očí se mi začali okamžitě valit slzy. Straně to bolelo. Proč zrovna já? Proč moje zkurvená sestra se musí bavit s takovýma lidmi. Proč jsem takový debil a nejsem schopný se učit.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat