T:"Výš že máš třeba nejvíc úžasný svaly?"Skousl jsem si spodní ret.
"Ani mi nezkoušej lichotit, prcku, protože mám chuť z tebe vymrdat duši." Dostal jsem ze sebe všechno oblečení a strhl jsem z něj kalhoty i boxerky. Obrátil jsem si ho k sobě zády, na všechny čtyři a na tvrdo do něho vnikl až do po kořen.
Zařval jsem bolestí. Tohle jsem fakt nečekal. Byl tak krutý. Chytl mě za vlasy a naplno do mě začal přirážetCítil jsem, jak mě vztek opouští a každým silným přírazem jsem se cítil lépe. Zapomínal jsem na vše a s lehkým úšklebkem jsem mu začal dělat modřinu na krku. Dal jsem si záležet, aby byla větší a dokonce z ní tekla krev, ale jen málo, aby bylo jasné.
Už po druhé jsem se stihl udělat...bolest byla každým přirazem přijatelnější ale to, že by mizela se říct nedá.
Konečně jsem se do něho udělal a následně z něho vyšel. "Radši zmiz, než tě ojedu po druhé a bude to ještě horší." Zavrčel jsem na něho.
Ráno mě zbudila velmi silná bolest hlavy... Kurva musel jsem včera tolik pít... posadil jsem se a okamžitě se do mého pozadí dala bolest. Sakra. Co se včera všechno stalo. Vylezl jsem z postele a vydal se do kuchyně kde jsem si vzal následně prášky a udělal čaj. Na snídani jsem neměl ani chuť. Bylo mi strašně blbě a bylo mi jasné, že mám kocovinu. Vypadalo to tady jako kdyby bouchla bomba. Celkem by mě zajímalo co Marcus s tím klučinou tady dělal.
Zaslechl jsem hlas konvice a já se s bolestí hlavy posadil. Vzpomínal jsem si na vše. Lehké třestění hlavy bylo to nejmenší, co mě bolelo. Výčitky svědomí ohledně Martinuse, protože jsem věděl, že ho bude bolet zadek hodně dlouhou dobu a taky mě tížilo na hrudi, protože Jacob mě opustil, kvůli sobě. Včera jsem svůj byt pěkně zřítil. Prohlížel jsem si stěny, následně si oblékl boxerky s kalhotama a vydal se za blonďáčkem.
Zalil jsem dva čaje A chviličku na to se objevil ve dveřích Marcus...T:"Dobré ráno"zívl jsem a protáhl se...v tu chvíli jsem sykl bolestí.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏