38

323 16 6
                                    

Prudce jsem otevřel dveře a pohled mi spadl na polonahého Martinuse. "Slez z něho." Zavrčel jsem na neznámého kluka."Nebo co?" Ušklíbl se, ale to jsem už došel k nim a dal mu pěstí."A ty mi to potom doma vysvětlíš!"Zavrčel jsem na něho.

T:"Ano pane"řekl jsem tak napůl při smyslech"Vem mě domů Maců"

"Bože..." Pokroutil jsem nad ním očima, jak moc byl opilý a pomohl mu na nohy, následně jsem ho odvedl k autu.

T:"Chybí mi máma. Budeš moje máma Maců??"nahl jsem se přes sedačku a prstem mu přejel přes rty

"Martinusi, přestaň blbnout a kdybych byl tvoje máma, tak ti dám pár facek."Povzdechl jsem si a nahl jsem se pro pás, abych ho připoutal.

T:"Někdy bych si je zasloužil. A nebo pár na holou."Objal jsem ho a nehodlal ho pustit"Jsi dobrý polštář."

"Odvezu tě domů a pak ti něco provedu." Povzdechl jsem si. "A jestli mi pozvracíš auta, tak spíš venku." Odstrčil jsem ho od sebe a následně nastartoval.

T:"A co když ho pozvracím z venku?"Potichu jsme se otázal.

"Zkus to." Pohrozil jsem mu ukazováčkem a po chvilce jízdy jsem zaparkoval auto kousek od bytu. Martinusovy jsem pomohl na nohy a pomalu ho odtáhl od auta.

T:"Mám takovej pocit, že jsem stratil klíče. Budu spát na předložce."Švihl jsem sebou na tu co byla nejblíž a zavřel oči"Haf haf"

"Martinusi..." Povzdechl jsem si a postavil ho na nohy. "Já klíče mám, tak Neblbni." Odemkl jsem byt a celkem jsem se divil, že Emma zde nebyla, ale tu jsem moc neřešil. Ona už byla ztracený příprad. "Co po tobě ten kluk chtěl?" Posadil jsem ho na svou postel a začal jsem mu sundavat tričko.

T:"Očividně se se mnou vychrápat."chytl jsem lem jeho trička a celkem s těží mu ho sundal taky"Víš, že máš ty nejlepší svaly?"

Pousmál jsem se. "Děkuji, že mi lichotíš, ale až budeš v pohodě, budeš litovat čeho jsi řekl." Začal jsem mu stahovat kalhoty.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat