45

356 20 14
                                    

T:"Vážně??To není možný."Musel jsem se začít smát.

"Nesměj se, je to pravda." Povzdechl jsem si, ale i tak se pousmál. "Je to divný... Nikdy jsem nikomu nic takového nepovolil, a když to zkusili, kopal jsem a všechno možný..." Zahleděl jsem se na bílý strop své ložnice

T:"Promiň. Nenapadlo mě, že jsi to nikdy. Myslel jsem. Promiň"

"V pořádku." Stiskl jsem jeho ruku do té své. "Vlastně jsem si to zasloužil, jsem bezcitný bastard." Lehce jsem se pro sebe pousmál.

T:"Nejsi bezcitný bastard. Vím že dokážeš být i milý."usmál jsem se a pohladil ho po tváře.

"Jak v čem." Kmitl jsem rameny... "Spíše... Býval jsem ale jenom při něm."

Pouze jsem si povzdechl a zvedl se z postele. Zas mluví o něm."Měl by jsi se jít osprchovat."Natáhl jsem si boxerky a došel k oknu.

"Martinusi?" Natáhl jsem si boxerky a objal ho kolem pasu. "Nechceš si o ničem promluvit? Například o včerejším večeru?" Zašeptal jsem mu do ucha a sledoval krajinu před sebou.

T:"Na co narážíš." Povzdechl jsem si a sledoval auta, která projížděla kolem.

"Tu noc... Řekl jsi mi jednu věc, nechtěl jsem to v tu chvíli řešit, ale teď bych to rád pořešil, už to co se děje. Nebereš to jako pouhé úlety."

T:"Jasně že neberu. Ze začátku možná. Ale teď už to beru vážně. Mám takový pocit že mezi sebou máme úžasný vztah."Otočil jsem se k němu a zářivě se usmál.

Povzdechl jsem si.. "Takže mě miluješ?" Očima jsem zabloudil k rohu místnosti.

T:"No...Určitě tě mám radši než kohokoliv jiného. Upřímně... Asi ano. Miluju."

Skousl jsem si spodní ret a promnul si obličej, následně se posadil na kraj postele. "Martinusi.." Podíval jsem se na něho. "Nechci, aby jsi mě za to nenáviděl, ale já ti city nedokážu opětovat. Cítím k tobě lehké přátelství, nic víc. Nevím zda bych tě dokázal milovat."

Pouze jsme na něj vyjeveně koukal. To snad nemyslí vážně. T:"To byl fakt dobrej vtip Maců."Musel jsem se začít smát.

"To není vtip. Martinusi, nedokážu milovat už nikoho." Zahleděl jsem se mu do očí.

T:"Ale...To jsi mě jako celou dobu měl jako jen hračku?"Vykřil jsem na něj naštvaně.

"Tinusi, chápu, že teď pěníš, ale nedávej mi to za vinu. Myslel jsem, že to bereš taky jako úlety." Povzdechl jsem si a pohledem kmitl jinam.

T:"Myslel? Kvůli tobě se ze mě stal gay! Nikdy bych takovej nebyl! Nesnáším tě!"Zařval jsem na něj a rozběhl se z bytu.

"Martinusi!" chtěl jsem mu to všechno vysvětlit, omluvit se, ale slyšel jsem prasknout domovní dveře.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat