36

349 24 1
                                    

Když jsem měl všechno hotové, celkem jsem i žasl, jaký mám pěkný byt. Následně jsem vyšel na balkon, kde jsem si zapálil cigaretu a začal vdechovat do sebe kouř a sledoval noční oblohu. Hodiny ukazovali půlnoc, což mě nutilo mu zavolat, ale ještě jsem měl hodinu čas.

Lil jsem do sebe čtvrtou flašku a všichni řavali něco ve smyslu do toho. Ani nevím proč jsem to dělal. Ale kdo vám jen tak podstrčí několik flašek.Z:"Tak a ložnice je nahoře v levo." Ušklibla se Zoe a poslala nás směrem nahoru. Chvíli mi trvalo se tam dostat ale Jessie mě tam nějak dotáhl. Byl o kousek nižší. Celkově byl z nás ten drobnější. Měl blond vlasy a zelené oči. Nádherné zelené oči. Jako dva smaragdy.Ale nebyl zas tak slabý jak se zdálo. Zavřel dveře a hned mě na ně přitiskl a začal mě vášnivě líbat. Rukou mi začal rozepínat kalhoty ale v tom ho vyrušil můj mobil který začal právě zvonit.

Vzal jsem mobil, který po chvíli zvedl."Martinusi, je půl jedné, kde jsi?" Povzdechl jsem si a popotáhl opět z cigarety.

J:"Martinus teď nemá čas hele"Poslouchal jsem Jessieho, který to zvedl

"Kdo jsi a jak jakože nemá čas?! Kde jste?!" Tak pozor.. Martinus je můj a nehodlám se s ním dělit.

J:"Teď momentálně v nějaký ložnici frajere"

"Hele neser mě spratku! Kde kurva je?! Nebo ti rozmanitím hubu a to nechceš!" Zavrčel jsem. Klidně budu hledat od domu k domu, odkud bude vycházet hlasitá hudba, abych ho našel.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat