2

729 31 10
                                    

Martinus - tučně (Barča)

Marcus - normálně (Tery)

S:"Martinusi!"
T:"Co?" Vyndal jsem si sluchátka z uší.
S:"Našla jsem ti doučko"
T:"Žádný nepotřebuju"
S:"Žádný keci. Musím tě s ním seznámit."

Druhý den Sam dorazila, ale tentokrát i s jejím bráškou. Mohl jsem na něm oči nechat. "Tak co? Vymyslel jsi tu novou knihu?" Usmála se na mě a začala si sundavat kabát. "Zatím ne, jinak se omlouvám za bordel." Poškrábal jsem se na zatýlku a skousl si spodní ret, když se ten prcek otočil ke mě zády a já viděl jeho dokonalý zadek.

T:"Ty píšeš knihy?"optal jsem se zvědavě a po rozhledl se po jeho bytě."Máš to tu hezké"

"Děkuji." Zašeptal jsem s úsměvem. "Jo píšu, vydal jsem jich pár, ale občas mi chybí nápady a myslím, že mé knihy nemají šťávu. Možná ty mi do nich tu kapalinu dodáš a po každém doučování to půjde samo." Usmál jsem se na něho šibalksy. "Sam, kdy chceš začít s tím doučováním?" Usmál jsem se na ní.

S:"Martinusi...Jdi se porozhlednout po tom jeho luxusním bytě."
T:"Ale?"
S:"Hned!"
T:"Fajn"pouze jsem protočil očima a odešel do vedlejší místnosti.

"my dva si promluvíme." Upřela na mě svá hnědá kukadla a já se uchechtl. "Tak mluv." Vyzval jsem ji. "Zkusíš ho ohnout a jsi mrtvej. Mám tě ráda, Marcusi, ale přísahám, že za tohle bych tě poslala za mříže, znám tě až moc dobře. Aspoň nedělej ze sebe pedofila." Posadila se na můj gauč, kde jsem měl papíry s návrhy na novou knihu. "Neboj se, postarám se o něho, aby se dostal všude." Sedl jsem si vedle ní. "Nikdy bych neohnul patnáctiletého kluka." Zazubil jsem se, i když jsem tohle měl přesně v plánu.

S:"Tak Martinusi! Pojď sem"
T:"No jo "protočil jsem očima a odešel z nějaké pracovny či co to bylo."Co je?"Optal jsem se, když jsem došel do obýváku spojeného s kuchyní

"Marcus bude tvůj doučující, myslím, že můžete začít dnes." Postavila se a já mile zamával drobnému chlapci. "Jsem Marcus." Mrkl jsem na něho, ale Sam si povzdechla. "Cokoliv by se ti nelíbí, nebo by se Marcus choval nevhodně, řekneš mi to, jo?" Usmála se na něho a já nad tím pokroutil očima. Budu mu muset pohrozit.


T:"Emm fajn"podíval jsem se na Sam tak trochu nechapavě

"Tak se na to vrhneme prcku." Usmál jsem se ', když Sam odešla. "Dáš si něco k pití? Než začneme." Usmál jsem se na něho mile. Něco ho naučím a pak se vrhnu na svůj plán, ale budu mu muset pohrozit.

T:"Tak asi vodu pokud můžu?"sedl jsem si na sedačku na které ležela hromada papírů

"Už pro ní jdu." Mrkl jsem na něho a donesl jsem mu po chvíli vodu. Papíry jsem dal pryč z pohovky a vzal prázdný papír s tuškou, při čemž jsem mu je podal. "Opíšeš si tohle a já ti to v průběhu doplňování čárek budu vysvětlovat." Pousmál jsem se na něho a mezitím se zapřemýšlel, jak bych mu mohl pohrozit.

T:"Fajn no. Aby jsi věděl, nejsem na tom tak strašně jak Sam říká"

Zasmál jsem se. "Tak tedy dobře." Ani jsem nečekal až dopíše a vytrhl mu papír z ruky, při čemž jsem ho svalil pod sebe,posadil se na něho obkročmo a do ruky si vzal nůž, který se válel na stole."Pokud Sam řekneš o tom, co se děje tady, mimo doučování, tenhle nůž ti krásně bude jezdit po těle a přes tepny, než se mi budeš omlouvat za vše." Uchechtl jsem se a hrot nože jsem mu přiložil ke krku.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat