23

447 21 11
                                    

"Měl dvě skleničky, navíc jsem mu dal na výběr, mohl mě odstrčit. S tebou se nemá cenu hádat." Vyjel jsem po ní a odešel na chodbu, kde jsem popadl bundu s cigaretama a zapalovačem, balkon byl skvělým úkrytem.

Odběhl jsem se osprchovat, protože ze mě teklo Marcusovo sperma...Bože...Nic trapnějšího než to,že nás nachytala Emma snad není...

Poklidně jsem kouřil cigaretu a konečně se hodil do normálu, když v tom před bytem zaparkovalo auta a z něho vyšel můj fotr. Fuj... zakřenil jsem se. "Otevřeš mi?" Zakřičel na mě, ale já ukázal prostředníček, aby šel někam a dál popotahoval z tabákové tyčinky.

E:"Martinusi...Já jenom...Nemusíš se stydět. Omlouvám se. Jen pokud by se to dělo znovu tak mi to můžeš říct a já to nějak vyřídím"Řekla jsem v podstatě do dveří od koupelny... V tu chvíli se ozval zvonek a já se běžela kouknout kdo se na nás přišel podívat.

Emma otevřela dveře a já ní hodil vraždený pohled. "Zkus ho pustit za prch dveří a prolítne tím balkonem." Zavrčel jsem nervozně... Ještě ten mi tu scházel.

E:"Pozdě...Ahoj Magnusi"Usmála jsem se a objala svého brášku.

bože... zavrčel jsem a típl cigaretu. "Marcus je na starých kolejích, zase chlastáš a kouříš?" Ušklíbl se provokativně Magnus,zatím co mě otec sledoval. "S tebou se ani nebudu bavit, zrádče." Odbyl jsem ho a šel do obýváku, kde jsem měl wisky a pohozené tričko. Oblékl jsem si ho a wisky si vzal sebou do kuchyně.


E:"Je nějakej agresivní...Radši vás tu nechám a půjdu za Tinusem"

"Hej, teplej bráško, kdo je Tinus." Zazubil se a posadil se bez optání ke mě. "To tě nemusí zajímat." Odsekl jsem. "To byly časy kdy jsi brečel kvůli tomu klukovy s rakovinou, že budete spolu navěky, protože ho miluješ a podobně." Začal mě provokovat, zatím co já se radši napil hořké tekutiny. "Magnusi, neporovokuj ho. Potřebuju Marcusi pomoct." Upřel na mě pohled. "Peníze ti nepůjčím." Odbyl jsem ho.

Seděl jsem v pokoji a koukal do zdi...K čemu jsem se to zas nechal svést.Najednou se otevřeli dveře a v nich stála Emma.Rád bych se zamkl ale jediné dveře co tu mají zámek tak je koupelna a vchodovky.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat