T:"Dneska si ale budu hrát já s tebou"ušklibl jsem se sám pro sebe a stáhl mu boxerky.
"To se mi nelíbí..." Zamručel jsem a snažil se dostat ruce z pout.
T:"Tak to máš špatný Macu."ušklíbl jsem se a začal mu pomalu honit.
Zalapal jsem hlasitě po dechu. "víc..." Dostal jsem mezi vzdychy.
T:"No vidíš že se ti to líbí."Pomalu jsem začal zrychlovat a užíval si jak se napínal.
"L-lepší.. Ach... By bylo.. Kdyby jsi..." Hlasitě jsem Zavzdychal. "Vykuř mi..." Zavzdychal jsem a prohl se v zádech.
T:"A kouzelné slůvko??"začal jsem ho provokovat a zpomalovat pohyb ruky
"A-Ale..." Když mi zmáčkl špičku, Zalapal jsem po dechu. "Prosím..." Zavzdychal jsem hlasitě.
Sehnul jsem se k jeho chloubě a vložil si jí do pusy. Pomalu jsem začal pohybovat hlavou nahoru a dolů.
Hlavu jsem zaklonil a několikrát přírazil svou pánví proti jeho ústům. Napnul jsem ruce, čímž se železo zachrastělo.
T:"Nebuď nedočkavý."ušklíbl jsem se a vnikl jsem do něj jedním prstem.
"Shit..." Prohl jsem se v zádech. "Martinusi, tohle na mě nezkoušej." Znejistěl jsem.
T:"A co když tě neposlechnu"Přidal jsem druhý prst.
Skousl jsem si spodní ret. "Budeš toho potom litovat." Zavrčel jsem, ale hned jak s nimi Pohl,rychle jsem potlačil vzdychy.
T:"A jsi si tím jistej? Oba víme, že se ti to bude líbit"Přidal jsem i třetí prst a přirazil s nimi .
"Fuck." Z úst se mi vydal vzdych. "L-nelíbí se mi to."
T:"Nevěřím ti."Vyndal jsem z něj prsty a přesunul se mezi jeho nohy."Jsi připravený?Chceš to takhle nebo na pejska?"Pohladil jsem ho po té jeho prdelce.
"Ty vole... Tinusi, vyser se..." Nestihl jsem to ani doříct, ale to už jsem ho ucítil v sobě. Bolestně jsem Zasyčel.
T:"Uvolni se. Bude to lepší. Tak jsi mě to přece učil."Ušklibl jsem se a začal pomalu přirážet.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏