"Já sám a ty si sedneš hezky zpátky."zasmál jsem se a přistoupil k němu. "Radši poslouchej." Zašeptal jsem mu do oušku, kde jsem mu skousl ušní lalůček.
T:"A co když nebudu?"ušklibl jsem se tiše.
"Nechci ti ublížit, tak se chovej, abych nemusel." Přisál jsem se mu na kůži na krku a kůži jemně skousl. Následně jsem se odtáhl a podíval se na svou malou práci na jeho krku.
T:"Bylo to zase nutné??"zasmál jsem se"Si dneska budu muset normálně vzít do školy rolák"
"Až na to, že do školy nejdeš, protože je kolem jedenácté hodiny, brouku." Mrkl jsem na něho a začal se věnovat sporáku.
T:"Moje docházka je nedostatečná a učitelům to začíná být divný"
"Víš co, někdy tam zajdeme a já jim vysvětlím, že má problém se spánkem a že to řešíme s doktorem, dobře? Na jednu stranu pravda, takže vlastně ani nelžeme." Pousmál jsem se na něho a začal míchat těsto na palačinky.
T:"Ale...Žádný potvrzení nemáme nebo tak něco"
"Neboj se, já mám a nějak to udělám přes počítač, což mi připomnělo, že jsem chtěl dopsat svou další knihu." Usmál jsem se a těsto nalil na rozpálenou pánev. "Vezmeš nutellu nebo sirup? Cokoliv, jenom aby se to dalo pozřít s palačinkami a připravíš to na stůl?"
T:"Jo jasný"Zvedl jsem se a šel to připravit
"Děje se něco?"prohlédl jsem si jeho tvář, protože se mi nezdál v pořádku. Dodělal jsem poslední palačinku, přišel k němu a sevřel ho ve svém objetí.
T:"Ne jsem v pohodě"Usmál jsem se a objal ho taky
"Opravdu? Nepřišlo mi to."Přejel jsem si ho pohledem, ale nakonec ho pustil. "Tak se najez.Potom si dělej, co chceš, já půjdu na notebook." Pousmál jsem se na něho a usedl ke stolu, kde jsem si na talíř vyndal první palačinku, kterou jsem si namazal nutellou. "Jenom.. Kdyby jsi chtěl jít zase spát, řekneš mi to... Půjdu s tebou." Pousmál jsem se na něho.
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanficMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏