20

448 21 7
                                    

T:"Jste jedni z mála...přijde mi že mám jenom falešný kamarády..."povzdechl jsem si a zabořil mu hlavu do hrudi..."Doufám že se to na střední aspoň trochu změní"

"Hele, já jsem třeba na střední kamarády měl ale na základní škole ne." Přitáhl jsem si ho blíž k sobě. "Co třeba, kdybychom si spolu dali drobet wisky, neuškodí ti to a sestra prd pozná." Zasmál jsem se, popotáhl z cigarety, kterou jsem následně vyhodil a šel pro alkohol.


T:"Fajn...proč ne"povzdechl jsem si a posadil se na gauč"Nechceš mi o sobě teda něco říct když máš povídací náladu?"

Podal jsem mu skleničku, při čemž jsem si k němu sedl a upil si ze skleničky. "Co by jsi chtěl slyšet?" Zasmál jsem se.

T:"Cokoliv. Nic o tobě vlastně nevím"usmál jsem se na něj a upil si"Teda krom toho že jsi Gay a máš velký péro"

Začal jsem se smát. "A to že jsem byl zasnoubený. Jacob ti musel o tom říct." Úsměv mi ze rtů zmizel, ale hned na to jsem vydechl. "No, takže jsem Marcus Gunnarsen, známý spisovatel románu,starám se o svou sestru, která mi věří snad každé slovo." Zasmál jsem se při myšlence, jak to tu muselo vypdat, když se poprvé seznámili. "Měním strašně nálady, rád si vybíjím vztek, ale když miluji, musím drobet uznat, že jsem milý." Pousmál jsem se na něho a vypil celou skleničku hořké tekutiny.

T:"To, že si vybíjíš vztek, jsem si stihl všimnout" Ukázal jsem na zdi kolem nás.

"Ale! Dokážu bý i hodný, všichni tvrdí, že sex, když jsem opatrný je prý něco jiného než ty ostatní." Zazubil jsem se a nalil si další skleničku.

T:"Tím bych si nebyl moc jistý"zasmál jsem se a hodil do sebe další skleničku...

"Vsadíme se?" Ušklíbl jsem se a dolil mu skleničku a naznačil jsem mu, ať ji rychle do sebe kopne.

T:"No...Jelikož mám už tak natrhnutou prdel..."povzdechl jsem si a hodil do sebe další skleničku

Ušklíbl jsem se a počkal až položí skleničku na stůl, následně jsem si ho povalil pod sebe. Rty jsem jemně natiskl na ty jeho a snažil se být nejemnější jako při Jacobovy. Rukama jsem mu zajel pod tričko a hladil ho po bocích.

Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat