Měl jsem na sobě pižamo takže jsem se fakt nikam od domu nechystal...a hlavně mi na tom sluníčku začalo být špatně...
Sedl si na mě obkročmo a začal se nadzvedávat sám. Při čemž kroutil boky a já musel slastně vzdychnout, ale jeho pohyby byly horší než rychlost želvy. Shodil jsem ho na pohovku a začal do něho tvrději a rychle přirážet. Vzlykal a hlasitě. Z očí se mu draly slzy, ale mě to bylo jedno, potřeboval jsem jenom ze sebe dostat všechen ten vztek.
Šel jsem se projít...už mě to tu fakt nebavilo ale vrátit jsem se nemohl...Koukal jsem do země a narazil omilem do nějaké holčiny
Konečně jsem se do něho udělal, zaplatil mu a on vypadl. Promnul jsem si obličej, na čemž jsem se oblékl jako ráno a sklidil nepořádek, co jsem po sobě udělal. Nakonec jsem vzal další alkohol z mé vitrýny a posadil se k notebooku, kde jsem se vrhl do své knihy. Začal jsem psát svůj příběh, který se mi teď odehrával. O tom, jak jsem skončil opilý, ojel kamarádky bráchu a nakonec jsem přišel o přítele, jenž'jsem ho požádal o ruku a má rakovinu. Hlavou jsem praštil do klávesnice a snažil se na zahnat slzy.
T:"Promiň"L:"V pohodě...Jsem Lisa"T:"Tinus"L:"Co že jsi tady tak v pižamu??"T:"Ale...můj domácí chtěl mít klid tak mě vykopl.."L:"Ach tak"usmala se na mě"Nechceš někam zajít?"T:"Jasně"L:"Teda pokud se zajdeš převléknout"T:"Jo jasně...Počkáš tady??"L:"Jistě"usmala se a já odběhl zpět k paneláku...
Zaslechl jsem dveře a pohled mi spadl na Martinuse. "Ještě někam jdeš?" Pohled jsem přemístil k notebooku a pořádně se napil z láhve alkoholu.
T:"Ano...s jednou Kamarádkou"usmál jsem se na něj"Brzo přijdu"usmál jsem se a odběhl se převlect a opáchnout do koupelny...Sundal jsem si tričko a podíval se do zrcadla..."Kurva co to je??"Já měl normálně cucák?
Z koupelny se ozval křik a já se radši napil. "Co máš na mysli?" Zeptal jsem se pro jistotu.
T:"Ten cucák"
ČTEŠ
Ti dva se k sobě nehodí (Incest M&M)
FanfictionMladý drzý student... Úchylný spisovatel... Jeden byt... Spousta chtíče... Copak se může asi stát...😏