Serkan,
Misafirlerimizi uğurlamıştık..Çok geç olmuştu..Her şey o kadar güzeldi ki..Eylülle bahçedeydik hâla..Evlilik cüzdanımıza bakıyorduk beraber..
Eylül yanıbaşımdaydı..Bir yıl önce biri bana bunları yaşayacağımı söylese benimle dalga geçtiğini düşünürdüm.Paramparça olmuştum Eylül'ün yokluğunda..Tam beş yıl kendimi kaybetmiştim..Eylül'ü düşünmediğim bir an yoktu..Delirmiştim..Ama şimdi..O kabus dolu günler ardımızda kalmıştı..Yepyeni bir sayfa açılmıştı..En önemlisi de Eylül yanımdaydı..Elini elime aldım..Bir sürü öpücük bıraktım..Teni sıcacıktı..Serkan:Hayalimdi..Gerçek oldu..Yanımdasın..Evimizdeyiz..Daha ne isterim ki ? İyiki karımsın..
Eylül:Çok zor günler yaşadım..Elimden tutan,kalbimi sıcacık tutabilen sadece senin sevgindi,aşkındı..Zor günler peşimi bırakmazken hep yanımdaydın..Sonra hayat kopardı beni sizden..Şimdi yine yan yanayız..Ve bizi ayıracak hiçbir şey yok artık..Sevgilimdin,abi oldun bazen bana..Bazen de baba gibi korudun..Şimdi eşimsin..O kadar şanslıyım ki..Sana sahip olduğum için dünyanın en şanslı insanıyım..Başkası olsaydı eğer çoktan kendisine başka hayat kurmuştu..Ama sen yapmadın..Seni seviyorum..Seni her şeyden çok seviyorum..
Sarıldım sımsıkı..Alnına küçücük bir öpücük bırakıp elini sımsıkı tuttum..Evlilik cüzdanımızı da masanın üstünden aldığında evimize doğru yürüdük el ele..
Eylül
Serkan evimizin kapısını açmıştı..Bizim evimiz,beraber paylaşacağımız bir sürü şey vardı bu evde..Eve adım atarken kalbim yerinden çıkacaktı sanki..El ele yavaş yavaş odamıza girmiştik..Elimdekileri bir köşeye bıraktıktan sonra Serkanla göz göze geldik..Bu gece bizim için çok özel olacaktı..İlk gecemiz..Ellerini belime koyduğunda gülümsedim..Bende ellerimi boynuna dolamıştım..Onunla böyle bir ömür kalabilirdim..
Serkan:Karıcığım..
Eylül:Aşkım..
Serkan:Seni çok seviyorum..
Eylül:Seni her şeyden çok seviyorum..
Dudaklarımız birbirine kavuştuğunda kendimi ona bıraktım..O beni asla incitmezdi..
💥💥💥
1 Hafta Sonra
Serkan
Evlilik..Hayal edemeyeceğim kadar güzel bir şeydi..O kadar mutluyduk ki..Bir haftadır evimizdeydik..Birkaç kez dışarıya çıkmıştık.Onun dışında da evde vakit geçiriyorduk..Bugün de Eylül için çok önemli bir gündü..Mezun oluyordu karım..Onun heyecanını yaşıyorduk..Kep töreni için hazırlanıyordu..Bende onu izliyordum..
Eylül:Aşkım ? Sence bu siyah elbise mi ? Yoksa bordo olan mı ? Karar veremedim..Ne yapıyım ?
Serkan:Bordo bence..Sana çok yakışıyor bu renk
Eylül:Diyorsun..Ama bu siyahın modeli de çok güzel..
Serkan:Sana hepsi yakışır..Hangisini istiyorsan onu giy karıcım..
Eylül:Yaa..O zaman senin söylediğin..Bordoyu giyiyorum..Annemle konuştun değil mi ? Gelecekler..
Serkan:Evet evet..Hazırlanıyorlar şimdi..Defne de çalışmıyormuş bugün..Gelecek..
Eylül:Süper..Hadi sende hazırlan..Bende makyajımı yapacağım..
Bir saat sonra ikimizde hazırdık..Hepimiz bugün Eylül'ün heyecanını paylaşacaktık..Onunla gurur duyuyorum ve ömrümün sonuna kadar bu değişmeyecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Teen FictionKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.