Kıskançlık

286 14 38
                                    

Eylül

Serkanla bir karar almıştık.Evlenecektik yakında..Evimizi almıştık..Bir yandan evimizin borcunu ödüyor bir yandan da evimize eşyalar alıyorduk.Mezuniyetime de çok az kalmıştı..Tatlı telaşlarımız vardı şu sıralar..Akşama da Nazan teyzelere yemeğe gidecektim..Birkaç gün önce çağırmıştı.Serkan önden gitmişti..Bende staj sonrası gidecektim..Defne arayınca telefonumu açtım..

Eylül:Efendim Defne ? Ne oldu ?

Defne:Ne zaman geleceksin Eylül ? Hastanede sana baktım ama göremedim..

Defne benim staj yaptığım hastanede hemşireydi..

Eylül:Uygulamalı sınavım vardı.Çıkarım birazdan..

Defne:Ay çık gel..Yoksa nişanlın aptal kuzenimin elinde kalacak..

Eylül:Ne ? Ne kuzeni?

Defne:Teyzemin kızı..Uzun zamandır görmüyorduk.İstanbulda bir işi varmış ve bize geldi..Bi de görsen..Uyuz bir şey..

Eylül:Serkan nerede ?

Defne:Salonda..Melis'in yanında..

Eylül:Geliyorum ben.Git Serkan'ın yanına otur..

Defne:Ne ? Ay oha..

Eylül:Defne..Ne diyorsam onu yap hadi..

Defne:Tamam tamam..Gecikme..

Nazan teyzelere giderken pastaneye uğradım..Bir yaş pasta aldım..Yolda bir de Nazan teyze için küçük bir hediye aldım ve onlara gittim..Kapıyı Defne açmıştı..

Defne:Sonunda ya..Off gıcık oluyorum..Ağzını yamulta yamulta konuşuyor uyuz..

Eylül:Kim bu ya ? Serkanda hâla konuşuyor öyle mi ?

Defne:Valla kız konuşunca..

Eylül:Sen al bakıyım şunları..Bu Nazan teyzenin..Onu ben vereceğim..Ama sen şimdilik tut..Bunuda yemekten sonra yemek için aldım ama yemekten önce galiba şu kızı oyacağım..

Salona geçtim hemen..Defne haklıydı..Kız gıcığın tekiydi ! Serkanda bu kızla konuşuyordu ya,saçlarını çekip kızıda Serkan'ı da duvara fırlatabilirdim !

Eylül:Serkan ?

Duymuyordu beni..Galiba görmüyordu da !

Eylül:Serkan !

Serkan:Aşkım ? Ne zaman geldin sen ?

Eylül:Sen kızın içine düştüğünden görmedin tabi beni!

Serkan:Canım ne diyorsun ? Ne ayıp..Melis..Kuzenim..

Eylül:Duyduk duyduk..Ama sonuçta öz kuzenin değil ve kız ağzının içine düşecek öyle değil mi ?

Serkan:Aşkım..Senin sinirlerin bozulmuş galiba..Defne sende bir şey söylesene..

Defne:Hiç bana bakma Serkan..Eylül haklı..Bende gıcık oluyorum bu kıza.Çocukken de hiç sevmezdim zaten

Melis:Ne diyorsun sen ya ?

Defne:Bence gayet açık konuştuk Meliscim..Sen bize gelmek yerine otele falan gitseydin ya..

Serkan:Ee ama..Defne,Eylül..Siz birbirinizi gaza mı getirdiniz ? Misafirimiz sonuçta Melis..

Eylül:Gaza getirmek mi ? Ne alaka..Kıza bak ya..Sende maşallah,dibine oturmuşsun..

Nazan:Ne oluyor çocuklar ? Aa Eylül..Hoşgeldin kızım..

Eylül:Pek hoş gelemedim Nazan teyze..

Nazan:Aa ? Ne oldu ?

Eylül:Önce yeğeninin saçını mı yoksa Serkan'ın saçını mı yolacağım ? Onu düşünüyorum da..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin