Düğüne adım adım

240 15 35
                                    

2 gün sonra,

Eylül,

Sabah gözlerimi odaya giren Meral ile açtım..Saate baktığımda 7.40 tı..Ne işi vardı bu saatte odamda..

Eylül:Ne oluyor ya ?

Meral:Kalk hadi..Kahvaltı yapacağız beraber..

Eylül:Bu saatte mi Meral ? Kafayı mı yedin sen ya ?

Meral:Hadi Eylül..On dakikaya içeride ol..

Kapıyı kapatıp gitti..Kalkacaktım artık,yapacak bir şey yoktu..Tam yatağımdan kalkıyordum ki bacağıma bağlanmış ip beni rahatsız etti..

Eylül:Ne oluyor be ? Bu ne ?

Ayağa kalktım hemen..Terliğiminin yanında küçük bir oyuncak araba vardı..Süslenmişti..Üstünde de küçük bir not vardı..

"Bugün sürprizlere hazır mısın aşkım ? Seni görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum ! "

Serkan..Bu adam yine neler yapıyordu..İpi takip ettim..Evde benden başka kimse yoktu galiba..İp beni koridorun sonundaki odaya götürmüştü..Kapıyı açtığım anda başımdan aşağıya bir sürü kırmızı gül döküldü..Karşımda da Serkan duruyordu..

Serkan:Sevgilim..

Bu halde nasıl konuşabilirdim ki ? Bu şekilde uyanmayı aklımın ucundan geçirmezdim hiç..

Serkan:Bence o gün geldi çattı..

Eylül:H-hangi gün ?

Yanıma gelip ellerimi tuttu sımsıkı..Sonra da alnımdan öptü..

Serkan:Senden almam gereken bir imza var..Ve biliyorum ki hayatımın en güzel imzası olacak..Kısacası eşim olmaman için hiçbir sebep yok artık..

Eylül:Yani biz ?

Serkan:Biz..Biz artık aynı çatı altında yaşayacağız..Ellerin ellerimde,gözlerin gözlerimde..

Eylül:Çok heyecanlıyım..

Serkan:Bende..

Evde ikimizden başka kimse yoktu,anlamıştım..Ellerimi tutup beni mutfağa götürdü Serkan..Benimse dilim sanki lal olmuştu..O kadar heyecanlıydım ki !

Serkan:Önce kahvaltı yapalım..Sonra da düğünümüze..

Eylül:Nasıl ? Herkes nerede ?

Serkan:Sürpriz..Beraber hazırlanacağız..Sonra da el ele düğünümüze gideceğiz..Anlaştık mı ?

Eylül:Sana inanamıyorum..Sen nasıl bir adamsın ?

Serkan:Aşık..Her an,her dakika yanında olmak isteyen bir adamım..Gözlerine,gülüşüne,her zerrene aşık bir adam..Daha sayayım mı ?

Eylül:Seni seviyorum..

Serkan,

Uzun zamandır hayal ettiğim gün gelip çatmıştı..Eylülle birlikte hazırlanmak istemiştim..Baş başa..Her an görmek istiyordum..Bütün anlarımızı kazımak istiyordum aklıma..Çok güzel olacağından emindim..Öyle heyecanlıydım ki..Beraber çok güzel bir kahvaltı yapmıştık..Şimdi de o gelinliğini giyecekti,bende damatlığımı..O saçlarını ve makyajını yaparken de onu izleyecektim..Çağırınca yanına girdim..Böyle bile o kadar güzeldi ki..Melek gibiydi..Benim meleğimdi..Birkaç saat sonra aynı soyadı taşıyacaktık..

Eylül,

Serkan ne söylerse onu yapıyordum..İçim kıpır kıpırdı..Her şey o kadar güzeldi ki..Bu anın bozulmasını istemiyordum..Meral'in ortaya koyduğu malzemelerle hazırlanmaya çalışıyordum..Serkanda bana yardım ediyordu..Serkan ona gösterdiğim gibi maşa ile saçlarıma şekil verirken bende makyajımı yapmaya çalışıyordum..O kadar eğleniyorduk ki..Hiç böyle hayal etmemiştim..Asla diğer çiftler gibi olmadığımızı anlamıştım yeniden..

Eylül:Aşkım..Biraz daha bekletir misin onu ?

Serkan:Ya bir dakika canım,yapıyorum ben..Sen bana bırak..

Eylül:Ya sen Meralden ders mi aldın ? Napıyosun aşkım ?

Serkan:Bir şeyler söyledi bana ama..Yapabildiğim kadar artık..

Eylül:Oluyor oluyor..Ver diğeriyle de ben yapıyım..Sonra makyajıma devam ederim

Biraz uzun sürse de halletmiştik işimizi..Sadece Serkan'ın kravatı kalmıştı..Onu da elime aldım..Takmaya çalışırken ağzından da laf almaya çalışıyordum..

Eylül:Aşkım..Düğünümüz nerede olacak..Yaa,küçücük bir ipucu..Noolur,noolur..

Serkan:Ihıı..Israr etme güzellik..Söylemem..

Eylül:Ama ya..Çok merak ettim..Hem heyecanlıyım da..Bak gelinim ben..Şurada düşüp bayılırsam..

Serkan:Sadece şunu söyleyebilirim..Hayalimizden de öte oldu..Çok beğeneceksin..Artık gidelim mi müstakbel karıcım..Herkes bizi bekliyor..

Eylül:Tamam..Gidelim aşkım..Hadi..

Elime gelin çiçeğini vermişti Serkan..Aşağıya indiğimizde bütün arkadaşlarımız buradaydı..Ve bir sürü araba vardı..Onları görünce heyecanım daha da artmıştı..Birkaç saat sonra serkan'ın eşi olacaktım..Ve hayatımızın sonuna kadar beraber yaşayacaktık..

Serkanla benim etrafımda daire oluşturmuştu bizimkiler..Serkan ellerimi tutmuş,oradakileri aldırmadan gözlerimin içine bakıyordu..Bende ona..Dudaklarımız buluştuğunda da duyduğum tek şey bizimkilerin alkışı ve o bana her yaklaştığında atan kalbimin sesiydi..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin