Eylül,
Bugün yeğenimizin doğum günü vardı..Küçük Eylül..Tam bir yaşına giriyordu bugün.Songül ve Güney evlerinin bahçesinde güzel bir organizasyon hazırlamışlardı..Bugünde dönemin son günüydü..Hastanede öğlene kadar kaldım..Evraklarımı da verdikten sonra çıktım hastaneden..Üç aylık bir tatil başlamıştı..
Hâla hatırlayamadığım şeyler vardı..Ara ara küçük anılar canlanıyordu hafızamda..Ama artık onlarla neler yaptığımı biliyordum en önemlisi de buydu..
Serkanla gidecektik Songüllere..Hastaneden çıktığımda arabasını görmüştüm..Hemen bindim..O da emniyetten geliyordu..Dün akşam görüşmüştük en son..
Serkan:Nasılsın canım ?
Eylül:Biraz yorgun..Ama iyiyim sen ?
Serkan:Bende iyiyim..Konuştun mu bizimkilerle ?
Eylül:Songüllerde herkes..Sabahtan gittiler
Serkan:Biz kaldık desene
Eylül:Aynen..
Arabayı sürmeye devam etti..Serkanla geçmişimde güzel şeyler yaşadığımızı hatırlıyordum.Hep korumuştu beni..Yanımda olmuştu..Ama bir dönem var ki işte orayı hatırlayamıyordum..Kopuk kopuktu her şey..Ama ne o bana bir şey söylüyordu ne de ben ona..Kızlara da bir şey soramamıştım..
Serkan:Ne oldu ? Niye öyle bakıyorsun bana ?
Eylül:Hiç dalmışım..
Serkan:Bir şey soracak gibisin ama canım
Eylül:Biz seninle ayrılmış mıydık ? Yani ben kendimi uçurumdan atmadan önce..
Serkan:Nereden çıktı şimdi bu ?
Sinirlenmiş miydi ?
Eylül:Evet bir dönemimizi hatırlıyorum..Sen benim yanımdasın,mutluyuz..Ama sonrası yok..Mesela ben Büşra için Kemal'e gittiğim zaman sen neredeydin ?
Ani bir fren yaptı..
Serkan,
Cevabını vermekten korktuğum soruyu sormuştu Eylül..Yıllarca kendi içimde bununla hesaplaşmıştım ben..Neden sormuştu bana bunu ? Ne söyleyecektim ben ona ? Yalan söylemek istemiyordum..Ama anlatmaktan ve onu kaybetmekten de çok korkuyordum..
Eylül:Serkan ? Neden susuyorsun ?
Serkan:Susmuyorum Eylül.
Eylül:Cevap ver o zaman bana
Serkan:Neden şimdi ? Nereden çıktı bu soru ?
Telefonu çaldı..Kurtulmuştum galiba..Şimdilik !
Serkan:Ne diyorlar ?
Eylül:Eksik bir şeyler varmış..Onları alın dedi Songül
Serkan:Tamam,şurada alışveriş merkezi var..Gidelim
Kaçmıştım..Ama nereye kadar ?
Eylül,
Eksikleri alıp Songüllere gelmiştik..Serkanla da çok az konuşuyorduk..Bana kaçamak cevaplar veriyordu..Bende sinir olmuştum..Parti henüz başlamamıştı..Dışarıda küçük Eylülle oynuyordum..Herkes kendi halinde takılırken Meral geldi yanıma..
Meral:Eylül ? Napıyosun burada ?
Eylül:Görmüyor musun ?
Meral:Ne olmuş sana ya ? Suratın asık,geldiğinden beri konuşmuyorsun.Serkanla mı kavga ettiniz ?
Eylül:Yok bir şey Meral,git başımdan
Meral:Böyle mi duracaksın ? Hadi git üstünü değiştir..Biz sana evden bir şeyler getirdik.Dur bizde gelelim Eylülle
Misafir odasına gittik..Cemre de orada hazırlanıyordu..kıyafetimi giydikten sonra makyaja geçtim..
Cemre:Eylül sen yoruldun mu ? Hiç konuşmuyorsun
Eylül:Yooo..İyiyim
Meral:Ayy yalana bak..Geldiğinizden beri bir surat falan..Sende Serkanda..
Eylül:Bir soru sordum cevap vermedi..Sinir oldum
Cemre:Ne sordun ki ?
Eylül:Biz seninle son zamanlarda yani uçurumdan kendimi atmadan önce ayrılmış mıydık dedim..Kemal'e gittiğim zaman neredeydin dedim..Suratı falan değişti..Bembeyaz oldu..Arabayı durdurdu..Sustu..Sonra da alışveriş merkezine gittik zaten.Alt tarafı bir cevap verecekti..Evet ya da hayır diyecekti..Anladım zaten..Ayrılmışız..Ama neden ? Neden ayrıldık ? Madem ayrıldık neden biz şimdi böyleyiz? Sürekli neden benimle olmak istiyor ? Biz Serkanla neden ayrılmıştık Cemre ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Novela JuvenilKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.