Eylül,
Cemreyle Meral'in birbirlerine baktığını yakalamıştım..Sessizlik olmuştu ve onlarda bana cevap vermemişti..Bu zamana kadar sorduğum her sorunun cevabı vardı da buna neden cevap vermiyorlardı ? Ne saklıyorlardı benden ?
Songül odaya gelip bizi çağırınca onlarda kaçmıştı..Kafamdaki sorularla bırakmışlardı beni..Bende dışarıya çıktım..Misafirlerde gelmişti..Birazdan Songül ve Güneyde kızlarını alıp geleceklerdi..
Bir masada onlar vardı..Bizimkiler..Gitmedim..Toprak hoca ve Feride hanımın yanına gittim..Büşra,Metin,Nazan hanım ve Defne de orada oturuyordu..Merhabalaştım ve oturdum..Canım çok sıkılmıştı..
Songüller gelince herkes ayağa kalktı ve küçük Eylül'ün etrafını çevirdik..Şaşırmıştı çocuk..Müzik eşliğinde Songül ve Güney'in de yardımıyla pasta üflendi..En azından onlar mutlu olmayı başarmışlardı..
Ali:Eylül ?
Eylül:Naber Ali ?
Ali:Ben iyiyim de sen pek iyi değilsin galiba
Eylül:Yoo..İyiyim,yorgunum biraz
Ali:Neden masaya gelmedin ? Serkanla mı kavga ettiniz ? O da hiç konuşmuyor..Aslında kızlarda biraz garipti..
Eylül:Yok bir şey ya..Kardeşlerimle olmak istedim..
Gitti..Serkan'ın bize baktığını görmüştüm..Herkes yerlerine geçerken Songül'ün yanına gidecektim ki Serkan geldi..
Serkan:Ne yaptığını sanıyorsun ?
Eylül:Ne yapıyormuşum ? Bırak kolumu.
Serkan:Hem masaya gelmiyorsun hem de Ali ile konuşuyorsun.Gözlerimin içine baka baka !
Eylül:Bu zamana kadar konuşurken bir sıkıntı yoktu.Şimdi mi oldu ?
Serkan:Amacın beni delirtmek mi Eylül ?!
Eylül:Değil.Sadece sorduğum soruların cevabını almak istiyorum.Ama her ne olduysa herkes kaçıyor cevap vermekten ! Bu sinir bozucu !
Serkan:Kim ? Başka kime ne sordun ki sen ?
Eylül:Sana sorduğumu Cemre ve Meral'e de sordum.Senin gibi kaçtılar ! Bak şimdi şunların haline.Özellikle Cemre'ye.
Serkan:Bir şey söylediler mi ?
Eylül:Hayır ! Söylemiyorsunuz ki ! Aptal yerine koyuyorsunuz beni !
Serkan:Saçmalama.
Eylül:Kolumu bırak Serkan.Konuşmak istemiyorum.
Serkan:Bi bağırma.Herkes bize bakıyor..Gel konuşalım..
Eylül:Ne konuşacağız ya.Yine kaçacaksın.Biliyorum seni.Defne en başında anlatmasaydı bazı şeyleri yine bilmeyecektim..O zamanda kaçmıştın.
Yanından gittim..
Herkes eğlenmeye başlamıştı..Bende bir köşeye geçtim..Kimseyle konuşmak istemiyordum..Sinirlerim bozulmuştu. Düşündüm..Hatırlamaya çalıştım ama yok..Hatırlayamıyordum..Zorlayacaktım kendimi..
Serkan,
Herkes eğleniyordu..Cemre,ben ve Meral hariç..Masada tek başıma oturuyordum..Güney geldi..
Güney:Kardeşim ?
Serkan:Efendim Güney ?
Güney:Ne oluyor ? Bu haliniz ne ?
Serkan:Yok bir şey kardeşim..Sen git kızınla ilgilen..Bugün sizin için özel bir gün
Güney:Tamam ilgilenirim de anlat..Böyle olmuyor..Eylül de bir garip..
Serkan:Yıllar öncesiyle ilgili bir şey..
Güney'e özet geçtim..
Güney:Nereden aklına gelmiş ki şimdi ? Ne olacak peki ?
Serkan:Bilmiyorum..Anlatırsam kaybederim onu biliyorum..Anlatmazsam da ya da farklı bir şey anlattığımda her şeyi hatırladığında kızacak..Yalan söyledin diyecek..Kavga ettik işte.
Güney:Gördüm biraz önce ama meselenin bu olduğunu bilmiyordum..
Serkan:İşin kötüsü ne biliyor musun ? Cemre ve Meral'e de sormuş..Onlarda bir şey söylemeyince sinirlenmiş..Haklı da..
Güney:Yanına git..
Serkan:Sinirli şimdi..Dur..Dur bir dakika..Napıyo o ? İçiyor mu ? Allahım ya !
Güney:Delirmiş mi oğlum bu kız ?
Serkan:Anlattıklarımdan sonra soruyor musun ? İçmesi yasak bilmiyor mu ?! Delirecem ya.
Hemen yanına gidip elindekini aldım..
Eylül:Napıyosun ya ?
Serkan:Aptal mısın ! Sinirlendirme beni Eylül ! Yasak olduğunu bilmiyor musun !
Eylül:Karışma bana ! Rahat bırak beni.
Serkan:Eylül delirtme beni! Kendine gel !
Sarhoş olmuştu bence..Gülüyordu salak salak.Ne zamandan beri içiyordu ?!
Eylül:Ne yaparsın ? Herkesin içinde bağırır mısın yine ? Serkan Özgün bu..Yapar..Okulda da yapmıştın..Sonra sokak ortasında..Herkesin içinde ayrılmak istemiştin dimi ? Gözümün içine baka baka kıskandığın için ayrılmıştın benden ! Ama şimdi ayrılma gibi bir şey olamaz..Neden..Çünkü biz sevgili değiliz..Sende bana karışamazsın.
Kesik kesik geçmişimizden bahsediyordu işte..Okulda Defneyle kavga ettiğinde ona bağırmıştım..Atakan'ı çağırıp gitmişti..Sonra bir gün ben sokakta şarkı söylerken o da Atakan'ın bulduğu yerde çalışmaya gitmişti..Çok kıskanmıştım onu..İşte her şey o zaman başlamıştı zaten..Ayrılmıştık..
Serkan:Yapma şunu ne olur..
Eylül:Ben hiçbir şey yapmıyorum.Siz bana gerçekleri anlatmıyorsunuz.Kaçıyorsun..Gerçekleri anlatmaktan kaçıyorsun Serkan..
Serkan:Evet kaçıyorum Eylül..Kaçıyorum çünkü seni kaybetmekten çok korkuyorum..
💥💥
Onu kendime çekip öpmeye başladım..Muhtemelen geri çekildiğimizde çok kızacaktı ama umrumda değildi..Ben onu saçma nedenlerden kaybetmiştim ama artık onunla olmak istiyordum..Yaşayamadığımız onca yılın acısını çıkarmak istiyordum..
Günaydın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Ficção AdolescenteKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.