Serkan
Arabayı kenarda durdurup zarfı açtım..Merak etmiştim..Ali ile ilgili bir şeydi galiba..Bir şeyler yazıyordu ama bu Ali'ye değil,Ali tarafından bana ve Defne'ye yazılmıştı..Okuduklarım doğru muydu ? Bu saçmalıktı ! Aylardır yanında çalıştığım adam benim abim miydi ? Neden hiçbir şey söylememişti ? Ya da bütün bunları neden şimdi söylüyordu ?
Serkan:Eylül bu ne ? Şaka falan değil mi ? Böyle bir şey olamaz.Benim ailem böyle bir aile olamaz..Ali..Bunca zaman bana nasıl bir şey söylemez ?
Hiçbir şey söylemedi..Yüzüme de bakmıyordu..
Serkan:Ya delirecem Eylül ! Bir şey söyle ! Haklısın Serkan,Ali şaka yapmıştır de ! Bir şey söyle bana !
Eylül:S-Serkan..
Serkan:Bir dakika..Yoksa sen..Sen biliyor musun ? Tabi..Biliyorsun evet ! Aliyle olan tartışmalarınız..Birbirinize gıcık olmanız..
Eylül:Serkan..Beni dinle..Bak ben..
Serkan:Sen ne Eylül ! Ne ! Benden nasıl saklarsın bunu ! Ya ben kimim Eylül ! Kimim ben ! Nasıl yaparsın bunu bana ! Ben seni hayatımın merkezine koyarken sen benim hayatımla ilgili bir şeyi nasıl saklarsın !
Susuyordu..Susması daha sinir bozucuydu..Öfkeyle arabayı kullandım..Onu ona evlenme teklifi edeceğin yere getirdim..Lambalar tamda ayarladığımız gibi kapalıydı.Köşeye gidip açtım..Her şey tamda istediğim gibiydi..Ama bir önemi kalmamıştı.
Eylül:Serkan..
Serkan:Dinle beni ! Her şey senin içindi.Bizim geleceğimiz için ! Bütün bu hazırlıklar..Kaç gündür oynanan oyun..Sırf yüzündeki şaşkınlığı ve mutluluğu görebilmek için..Ömür boyu aklıma kazımak içindi..Ama sen..Sen mahvettin Eylül ! Sen benim hayatımla ilgili gerçekleri sakladın ! Nasıl yaptın ya bunu ! Allah Kahretsin ! Nasıl yaptın ! Bitirdin bizi !
Eylül:Dinle beni ne olur..Bak her şeyi anlatabilirim..
Serkan:Neyi anlatacaksın Eylül ! Neyi ! Ben seninle gelecek hayali kurarken sen benim arkamdan neler çevirdin..Nasıl sakladın ! Hiç mi düşünmedin beni !
Eylül:Dinle..
Eylül
Serkan o kadar sinirliydi ki..Masadaki her şeyi yere atmıştı..Herkes buradaydı..Neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.Ama bunun suçlusu ben değildim..Bana hep engel olan Aliydi..Ama şimdi cezasını ben çekiyordum her zamanki gibi..Serkan beni dinlemiyordu..
Güney:Bir dakika bir dakika..Neler oluyor ! Serkan sakin olsana..
Serkan:Sen karışma ! Teklif falan yok ! Olmayacakta !
Güney:Serkan bu hal ne..Ya niye kavga ediyorsunuz..Eylül sen bir şey söyle..
Eylül:Ben..Benim bir suçum yok..Ali böyle istedi..O engel oldu bana..
Serkan:Başlatma Aliden ! O kim be ! O kim ! Benim hayatımdaki yeri ne Eylül. Önemli olan senin yaptığın ! Senin benden her şeyi saklaman ! Bildiğin halde bana hiçbir şey söylememen! Mutlu musun,mahvettin her şeyi !
Ali:Serkan..
Serkan:Defol git ! Git buradan ! Bir daha karşıma çıkma !
Ali:Bak okudukların..
Serkan:Ya git git ! Defool !
Serkan bana daha önce hiç böyle bakmamıştı..yanına gittim..Elini tutmaya çalıştım ama izin vermedi..Elini öfkeyle çekti..
Serkan:Seni bir daha görmek istemiyorum Eylül..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Novela JuvenilKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.