Sürpriz (!)

249 14 28
                                    

Eylül

Kızlarla mezuniyet için alışverişe çıkmıştık..Özellikle Meral günlerdir bunun için başımın etini yemişti de sınavlarım bitinceye kadar beklemesini söylemiştim..Ne alacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu.Okul balosuna katılmayacaktım..Kep töreninden sonra bizimkilerle kutlamaya gidecektik o gün..Bu girdiğimiz kaçıncı mağazaydı bilmiyorum..Ama artık çok yorulmuştum..

Eylül:Meral yarın mı devam etsek ? Bak Eylül de çok yoruldu..Acıktık..Hadi yemeğe gidelim..

Meral:Ya Eylül..Kep için hallettik..Sadece kutlama için kaldı..Hadi birkaç elbise daha dene..

Cemre:Bence beyaz olan sana çok yakışır..Bunu dene Eylül..İstediğin gibi sade zaten..

Kader:Evet ya çok güzelmiş..

Meral:Ay yuh ama..İsterseniz Serkan nikah memuru getirecek diyin tam olsun..

Eylül:Ne ? Ne dedin sen ?

Songül:Oha Meral,oha ! Ya kızlar mahvettiniz her şeyi..

Eylül:Bir dakika bir dakika..Baştan anlatın şunu..Meral,ne demek oluyor bu ? Doğru mu duydum ben ? Ayy..Çok heyecanlı..

Meral:Şey..Şey canısı..

Songül:Eylül..Hadi gidelim..Yemek yiyelim,hadi..

Eylül:Ya..Hayır..Meral söyle..Kader sen söyle lütfen..

Cemre:Off..Söyleyeceğiz artık yapacak bir şey yok..Ama Serkan bizi mahvedecek..

Songül:Bravo..Bunu anladınız en azından..

Kalbim küt küt atıyordu..

Kızlar birbirine bakıp dururken benim ellerimse heyecandan titriyordu..Demek bunca zaman bu yüzden nikah tarihinden söz etmemişti Serkan..

Cemre:Şey..Serkan sana sürpriz yapacaktı..Tabi biz aptal gibi bozduk..Kepten sonra işte..Ya ben daha fazla anlatamıcam..

Songül:Anlatacak ne kaldı ulan ? Hadi gidiyoruz.Eylül seninle de yolda konuşacağız..

Serkan

Kızlar bütün sürprizimi bozmuşlardı..Sinir olmuştum ama yapacak bir şey yoktu..Eylülde bana hiçbir şey söylememişti zaten..Yeni bir sürpriz hazırlayacaktım bu yüzden..Aklıma da bir şey gelmiyordu ki.Acaba mezuniyetten önce mi gerçekleşseydi her şey ! Evimizin bahçesinde..Güzel fikirdi aslında..Yarın tüm gün bu işle uğraşacaktım..Çok farklı bir duyguydu..sevdiğim insanla bir ömür aynı evde yaşamak..Onunla sevincimi,üzüntümü,her şeyi paylaşmak..Dün akşam valizlerimi hazırlamıştım..Onları eve götürecektim bugün Mert ile..Onun yardımıyla valizleri arabaya yerleştirdim..

Serkan:Hadi abicim ya..Eylül görmeden gidelim..Bir sürprizimin daha bozulmasına dayanamıcam..

Mert:tamam kardeşim ya oldu işte..Hadi gidiyoruz..

Serkan:Bak Meral'e en ufak bir şey söylersen bozuşuruz.Her şeyi mahvettiler ya..Ne güzel bütün arkadaşları nikahımıza gelecekti kepten sonra..Sonra da düğünümüz yapılacaktı..

Mert:Sen kızlara anlatırsan böyle olur kardeşim..Tahmin edemedin mi ?

Serkan:Bunu da bozmazlar diye düşünmüştüm ama yanılmışım..

Mert:Valla haklısın kardeşim..Ee şey madem iki gün sonra düğün olacak..Nasıl yetişecek her şey ? Gelinlik,damatlık bile yok..

Serkan:Doğru lan..Ne yapacağız ?

Mert:Gel gel..Eşyalarını eve bırakalım..Sonra seni bir yere götüreceğim..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin