Serkan,Tam bir hafta olmuştu..Eylül ne benimle ne de Cemre ile konuşuyordu..Odasından çıkmıyordu genelde..Tüm günde ya uyuyor ya da bilgisayarından film izliyordu..Kızlar söylemişti..Ben onlara gittiğimde de kapısını kilitliyordu zaten.Kaan da Cemreden ayrılmıştı..Evde benimle de konuşmuyordu.Taşınacağını söylemiş Mert'e..Yani her şey tepetaklak olmuştu..
İşten çıkıp çiçekçiye uğradım eve giderken..Eylül'ün en sevdiği çiçeklerden alıp arabama bindim..Yolda da Meral'i aradım..
Meral:Günde 50 defa aramaktan ne zaman vazgeçeceksin canısı ? Eylül odasında..Ne yapıyor bilmiyorum..Hadi görüşürüz..
Serkan:Dur bir dakika..Kapatma hemen ya..Bir şey söyleyeceğim sana
Meral:Ne oldu yine ?
Serkan:Ayıp oluyor ama..Ters ters konuşuyorsun benimle
Meral:Her saat aradığın için olabilir mi ?
Serkan:Ne yapıyım,Eylül telefonlarımı açmıyor..
Meral:Tamam hadi söyle..
Serkan:Bak ben şimdi eve doğru geliyorum tamam mı ? İşte yemek için hazırlayacak bir şeylerde aldım..
Meral:Eee ?
Serkan:Sizde bize geçiyorsunuz birkaç saat tamam mı ?
Meral:Orada da Kaan diye bir bomba var unuttun mu ? Cemreyle konuşmuyor hatırlatıyım
Serkan:Siz idare edersiniz..Hadi görüşürüz..
Telefonu yüzüne kapatıp eve doğru gittim..Eylül için hazırladığım videoyu izletecektim bugün ona..Eylül odasındayken bir şeylerde hazırlayacaktım..
Eve gelmiştim..Neyseki yedek anahtar vardı bizde..Kızlar gitmişti..Eylül'ün odasının lambası da yanıyordu..Önce ona videoyu gönderdim..O içeride onu izlerken bende yemek hazırlayacaktım..
Eylül,
İnternette gezinirken bildirim geldi..Serkan yazıyordu mesajda..Bir dosya göndermiş..Linke tıkladım..yarım saatlik bir videoydu..Yine ne yapmıştı acaba ?
Yurdun önünde öğrenci grubu vardı..Bir kısmı yurttan çıkıyordu..Bir kısmı da dışarıdaydı..Hepsinin üstünde forma..Sonra aralarından iki genç çıkıyor..Biri yurttan diğeri de koşarak arkadaşlarına yetişmeye çalışıyor ve yurttan çıkan kızla çarpışıyorlar..Bizi anlatıyor Serkan..İlk karşılaşmamızı..Sonra diğer anılarımızdan birkaçı..Okuldaki hallerimiz...İlk çıkmaya başladığımız zamanlar..Ve anlattıklarına göre ayrıldığımız zaman..Sonra Serkan beliriyor ekranda ve şunları söylüyor..
"Senin ajansa gittiğin,benimse sokakta şarkı söylediğim gün..Hayatımda o gün geri dönüşü olmayan bir hata yaptım ben Eylül..Seni kıskandığım için ayrılmak istedim senden..Çünkü seni çok seviyordum..Atakan hayatımıza girdiğimizden beri kendimi hep eksik hissettim senin yanında..Benden başkası yardım etmesin istedim sana..Derdini yine bana aç,sorunlarımızı yine beraber çözelim istedim..Ama Atakan olduğu sürece zorlaşıyordu..Benimde sorunlarım vardı ve tahammül edememiştim..Pişman mıyım ? Hemde çok..Ama geri dönme şansım yok ki o güne..Daha kötüsünü gösterdi bize hayat..Seni bizden aldı..Evet, hata yaptım..Ayrılmamalıydım..Ya da Kemal'e plan kurup beni evden kovduğunda gitmemeliydim..Ben şu hayatta iki büyük hata yaptım Eylül..Ve ikisinde de seni kaybettim..Anladım ki bana iyi gelen tek şey sensin..Doğum günü partisinde bana o soruyu sorduğun da cevabını veremedim çünkü seni yine kaybetmekten korktum..Üçüncüsünü kaldıramazdım..Bu yüzden sustum..Ya da kaçtığımı düşünebilirsin..Seni üçüncü kez kaybedemezdim Eylül..Kapattın kendini hepimize..Bize geri geldiğinden beri böylesin aslında..Eskiden bir şey olduğunda kızlara anlatırdın artık onu da yapmıyorsun..Korkuyorum Eylül..Bizden kopup gitmenden,eskisi gibi olamamaktan çok korkuyorum..Ne olur aramıza dön..Ve ne olur affet beni..Seni seviyorum.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Novela JuvenilKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.