Komiser Serkan

425 18 25
                                    

Güney,

Serkan'ı defalarca aramama rağmen açmamıştı..Böyleydi işte o.Hem kendisini suçluyor hem de bizim yanımızda duramıyordu.Hak veriyordum aslında.Bundan yıllar önce kaza yaptığımızda Songül'ü ölecek sanmıştık..O kadar kötüydü ki..Serkan'a hak veriyordum..Ama yıllar geçmişti.Yapılacak hiçbir şeyde yoktu.Eylül ölmüştü.Serkan'ın da toparlanması gerekiyordu artık.Ama nasıl ?

Meral:Ya Güney..Aradın mı tekrar Serkan'ı ?

Güney:Açmıyor..Kaç kez aradım..

Songül:Çok mu üstüne gittim acaba ? Off ben aklıma ya..

Cemre:Yok Songül,kendini suçlama..Aa Kader ? Neden hazırlandın ?

Kader:Benim Bursa'ya dönmem gerekiyor..

Songül:Saçmalama kızım..Biraz kal burada..

Kader:Kalamıyorum Songül.Anlamıyor musun ?

Songül:Büşra'nın doğum günü bu akşam..Feride hanım söylemişti..Hem sizin geldiğinizi bilmiyorlar..Sürpriz olur..Pasta alıp gideriz

Kader:Hayır..Gidemem..Yapamam..

Songül:Neden ?

Kader:Büşrayla Metin benim yüzümden ablalarını kaybettiler..Yüzlerine bakamam..

Cemre:Onlar Eylül'ün emaneti Kader..Yapma noolur.Kendini suçlamayı bırak artık lütfen

Kader:Nasıl bırakıyım Cemre ? Ben korkup kaçtım.Eylül'ü orada bıraktım..Bırakmasaydım eğer..

Kaan:(Cemre'nin sevgilisi):Ya yeter artık..Rahat bırakın şu kızı.

Cemre:Kaan sen karışma aşkım.Kader hep böyle..

Kaan:Kader'i demiyorum Cemre.Eylül'ü rahat bırakın..Eylül şöyleydi.Eylül'ü kurtaramadım.Eylül'ü yalnız bıraktım diye hepiniz kendinizi suçluyorsunuz ya.Yeter artık..Beş yıl olmuş,beş..Kızı rahat bırakın..Birbirinizden kopup geçmişinizi özleyen sizsiniz,bir araya gelince de şu halinize bakın..Ya sizi geçtim..Ama Eylül..O bir yerlerde sizi görüyor..Bu halinize eminim ki üzülüyor..Kızı rahat bırakın..

Kaan..O Eylül'ü hatta bizi hiç tanımamasına rağmen öyle bir konuşmuştu ki..Hepimiz donup kalmıştık.Haklıydı galiba..Eylül bu hayatta zaten mutlu değildi şimdi bir de biz böyle yapıyoruz..Eylül'ü rahat bırakmanın zamanı gelmişti galiba..

Serkan,

Ali komiser ve ekibiyle birlikte ihbar gelen yere gelmiştim.18 yaşındaki kızı öldüren katili yakalamıştık..Bir pislik daha sokaklarda eli kolu bağlı gezemeyecekti artık..

Ali:Sağol..Geldiğin için..

Serkan:Rica ederim..

Ali:Son bir iş daha kaldı..Tabi buna gelmek zorunda değilsin

Serkan:Ne ki o ?

Ali:Şu ölen kızın ailesine haber vereceğim..Evlatları gitti ama bir nebze de olsa..İşte ne söylenir bilmiyorum ki..

Serkan:Gelirim..Bende onlarla aynı acıyı yaşadım..Biliyorum ne demek olduğunu

Ali:Emin misin ? Eğer zor olacaksa..

Serkan:Evet eminim..Pardon telefonum çalıyor..

Güney arıyordu..Bu kez açtım..

Serkan:Efendim Güney ?

Güney:Kardeşim şey..Sana bir şey söyleyecektim..Telefonu neden açmadın ?

Serkan:İşim var Güney ne oldu ?

Güney:Şey..Bu akşam Büşra'nın doğum gününü kutlayacağız..Sende gelirsen..Büşra çok sevinir

Serkan:Gelemem..Kapatmam lazım

Nasıl gidecektim ki ? Yüzüne bakamazdım..

Serkan:Gidiyor muyuz ?

Ali:Evet..Ekip arabası getiriliyor..İkimiz gideriz

Serkan:Peki..

Tüm yol boyunca ikimizde susup kalmıştık..Ev biraz uzaktı.2 saatlik bir yolculuktan sonra bir villanın önünde durduk..

Ali:Geldik

Serkan:Burası mı ?

Ali:Evet neden ?

Serkan:Şaşırdım da..

Ali:Bende şaşırmıştım..Söyledim ya en başında herkesin bizim gibi polislere ihtiyacı var

Serkan:Girelim mi artık içeriye ?

Ali:İyi olur..Arabada telefonum kaldı..Sen önden gitsene

Serkan:Tamam..Oyalanma sakın

Ali:Tamam komiserim..

Serkan:Dalga mı geçiyorsun ?

Ali:Ekibimde olan birine alışmaya çalışıyorum diyebilirim

Serkan:Bu konuyu konuştuğumuzu sanıyorum

Cevap vermedi..Bende villanın bahçesine girdim..Zile basıp basmamakta kararsızdım..Ali'yi beklemek en iyisiydi galiba..Ali'yi beklerken bahçeden gelen ağlama sesine doğru gittim..Bir kız sesiydi bu..Salıncakta oturmuştu..Ona yaklaştım..Bu arada eve gelip giden o kadar çok insan vardı ki..

Serkan:Merhaba..

Ses yok..

Serkan:Şey ben..Komiser..Komis-

Komiser olduğunu söyleyince aniden kalktı..Ve bana doğru koştu..Ama bu..Bu nasıl olurdu ?

Serkan:E-Eylül..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin