Zor anlar

391 18 13
                                    

Güney,

Böyle bir şey mümkün olamazdı..Hepimiz Eylül'ün düştüğü uçurumu görmüştük..Çalılara takılan montu ve cebinden düşenleri uçurumdan hepimiz görmüştük..Bildiğimiz tek bir şey vardı.Serkan hiç iyi değildi..

Mert:Şey..Serkan..Şöyle otursan mı kardeşim ?

Serkan:Ya bana deliymişim gibi bakmayın..Korkmayın delirmedim..

Güney:Tabi..Tabiki delirmedin Serkan..Biz sadece senin yorulduğunu düşünüyoruz..Eylül'ü de özledin biliyoruz..Hepimiz özlüyoruz onu..Ne kadar zaman geçerse geçsin unutmayacağız da..

Serkan:Güney..Bana böyle davranmayı kes! Buldum diyorum..Ben Eylül'ü buldum..

Kader:Serkan yeter ! Yeter ya yeter ! Bizde acı çekiyoruz.Biz de çok özlüyoruz Eylül'ü.Sadece sen acı çekmiyorsun tamam mı ! Yeter artık ! Sus ! Eylül öldü !

Serkan:İnanmayın..Siz bana inanmayın tamam mı ! Ne istiyorsanız onu düşünün.Ben onu buldum.Eylül yaşıyor

Cemre:Serkan yapma artık noolur

Serkan:Cemre bak bunlar bana inanmıyor tamam..Sende mi inanmıyorsun ? Ya çocukluk arkadaşınım ben senin.Ne zaman yalan söyledim ben sana ya.Tanımıyor musun beni..Kardeşini buldum diyorum..

Cemre:Serkan..İnanmak isterim..Hemde çok..Eylül benim kardeşim..Onu bende çok özlüyorum..Bir an olsun aklımdan çıkmıyor ama..Ama kabullenmek zorundayız Serkan..Bak ben annemi,babamı kaybettim..Alışmam zaman aldı..Sonra Gökhan'ı kaybettim..Sonra da kardeşimi..Eylül'ü..Çok zor oldu ama hepsine alıştım..Alışmak zorundaydım..Sende alış artık noolur..Biz seni böyle görm-

Serkan:Sende inanmıyorsun..Çok güzel ya,çok güzel..İnanma..Hiçbiriniz inanmayın..Ama göreceksiniz..Eylül yaşıyor.

Ali,

Serkan'a söz vermiştim..Araştıracaktım neler olduğunu..Gösterdiği kızla Gamze aynı kişiydi..Ama kız Serkan'ı tanımıyordu..Emniyete gittim..Aileyi araştırmak için.Ama sonuç çok değişikti..O kimlik yıllardır o kıza aitti..Eylülle ilgili gelişen olay ise sadece 5 yıl olmuştu..Kafam o kadar karışmıştı ki..O aileyle de gidip konuşmak olmazdı şimdi..Sabah Serkan'a gidecektim..

Serkan,

Uyku falan tutmamıştı..Ali benim için emniyette araştırma yapacağını, benimde dinlenmem gerektiğini söylemişti..En ufak bir şey de bana haber de verecekti ve sabahta beni almaya gelecekti..Çok garip şeyler hissediyordum..Ne yapacaktım ? Kimse bana inanmıyordu..Sabahı bekledim..Herkes kahvaltıdayken ben sadece çay içtim..Ali ise hâla haber vermemişti..

Güney:Serkan..Sen neden saate bakıp duruyorsun ? Kahvaltıda yapmadın

Serkan:Bir kişiyi bekliyorum da..Siz yapın kahvaltınızı

Songül:Kimi bekliyorsun ?

Serkan:Emniyetten biri..Hah arıyor..Ali ? Geldin mi ? Hı tamam..Kahvaltı yapar mısın ? Hem şey..Buradakiler bana inanmıyor...Onlara anlatır mısın ? Doğruymuş değil mi her şey ?

Cevap vermedi..Sadece geleceğini söyleyip telefonu yüzüme kapattı..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin