Ortadan Kaybolma

266 13 30
                                    

Songül

Tam on beş gündür ne Eylül'e ne de Serkan'a ulaşabiliyorduk..İkiside telefonlarını kapatmıştı.Eylül'ün telefonu da evdeydi.Aliden her şeyi öğrenmiştik.Eylül'ün hiçbir suçu yokken olayın içine bomba gibi düşen o olmuştu..Tüm suç Alideydi.Serkana kızmıyordum ama Eylül'ü dinleyebilirdi..Eylül de Ali'ye rağmen Serkan'a anlatmalıydı öğrendiklerini..Şimdi nasıl düzeleceklerdi hiçbirimiz bilmiyorduk..Ali ikisine de ulaşamıyordu..Kızlarda toplanmıştık yine.

Güney:Orhan amcagille konuştuk Ali ile ama bilmediklerini söylediler..Eylül onları uzun zamandır aramıyormuş..Serkandan da bir iz yok..

Meral:Birileri sağolsun..Her şeyi mahvetti.Olan yine Eylülle Serkan'a oldu.

Ali:Ben böyle olacağını bilemezdim..

Mert:Nasıl bilemezdin abicim ya ? Aynı şey senin başına gelseydi..Kız sana o kadar söyle diye yalvarmış..

Ali:Düşünemedim işte.Onları bulunca hatamı düzelteceğim merak etmeyin.

Güney:Kusura bakmada geç kaldın.Serkan Eylül'ü,Eylül de Serkan'ın o son sözlerinden sonra Serkan'ı affetmez..

Güney haklıydı..

Serkan

Kendimi dinleyebileceğim bir yere gelmiştim..Hayatım hakkındaki gerçekleri hazmetmek oldukça zordu..Henüz Defne'ye de bir şey anlatmamıştım..Eylülle de çok fena kavga etmiştik..On beş gündür kimseyi görmüyordum..Aklım bir yandan Eylüldeydi ama ona çok kızgındım..O günü o kadar güzel hayal etmiştim ki..her şey darmaduman olmuştu yine ! Bilgisayarımı açıp maile girdim..Güneyden ve kızlardan bir sürü mesaj gelmişti..Hiçbirine cevap vermeden çıktım..

Eylül

Orkunla birlikte dağ evine gelmiştim.Benimle birlikte kalıyordu..Burada beraber vakit geçiriyorduk.Benimle kalmak istemişti..İkimizde rapor almıştık..Aynı hastanede staj yaptığımız içinde bir sıkıntı olmamıştı..Annem ve babamla da on gün önce barışmıştım.Yanımıza gelmişlerdi..Ama kalmamışlardı..Kötü olduğumu biliyorlardı..

Orkun:Eylül..Şu ilaçlarını al hadi..

Eylül:Takılı kaldın ama sende.İyiyim ben yok bir şeyim.

Orkun:Bak ben iki kardeşimi kaybettim.Seni de kaybediyordum neredeyse.Ama seni kaybetmicem tamam mı.Gerekirse bu ilaçları her gün zorla içeceksin.

Eylül:Canım ben gerçekten iyiyim..

Orkun:Bok iyisin ! On beş gündür ağzını bıçak açmıyor.Telefonunu bile almamışsın yanına

Eylül:Anlattım sana sebebini.

Orkun:Boşvereceksin ! O çocuk seni üzmeyeceğine söz vermişti.Senin bir suçun yokken seni bu kadar üzmesi..Ben onun sevgisinden şüphe duyarım !

Eylül:Bak Serkan haklıydı tamam mı ? Ben ona ne olursa olsun anlatmalıydım..Şimdi cezamı çekiyorum..

Orkun:Sen arada kalmışsın..Ne yapabilirdin ki ? Seni anlamalıydı.

Eylül:Konuşmak istemiyorum,gerçekten..

Orkun:Şu ilacını al hadi güzelim..

Eylül:Tamam,tamam..Ver hadi..

Orkun iyi bir yol arkadaşı olmuştu bana..Yanımdaydı..

Ali

Serkan'ın yerini bulmuştum..Kaldığı otele gelip odasını öğrendim hemen..Oteldeydi..Konuşacaktım onunla..Beni görünce kapıyı kapatmaya çalıştı ama izin vermedim.

Serkan:Nasıl buldun sen beni.

Ali:Zor oldu ama buldum..Yıllar sonra bulduğum gibi..

Serkan:Seni görmek istemiyorum

Ali:Kendim için değil,Eylül için konuşacağım..

Serkan:İstemem.Konuşacak bir şey yok..

Ali:Bak dinle..Kızın suçu yok..O hep söylemek istedi..Rahatsızdı bu durumdan ama ben izin vermedim..

Serkan:Artık umrumda değil..O beni es geçti..Sende mutlu musun ? Hayatımı mahvettin..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin