Halledilen İşler

278 13 29
                                    

Serkan,

Gece Güneylerde kaldık..Bizim adımıza çok sevinmişlerdi..Sürekli söylüyorlardı..Uzun zamandır böyle huzurlu olmamıştık..Saatlerce sohbet ettik..Eylül eskisi gibiydi..En azından bunun için çaba harcıyordu..Bu da beni mutlu ediyordu..Sabah kahvaltıdan sonra çıktık..Güneyde bizimleydi..Önce Eylül'ü bıraktık..

Güney:Kardeşim..

Serkan:Her şey yoluna girdi Güney..O kadar mutluyum ki..Kendimi uzun zamandır böyle huzurlu hissetmemiştim..

Güney:Görüyorum kardeşim..Ayrılmayın bir daha..Öyle saçma sapan şeylere de takılmayın..Kaç yılınıza neden oldu..

Serkan:Öyle bir niyetim yok..Eylül'ün mutlu olması için ne gerekiyorsa yapacağım..

Güney:Şu proje işi ne olacak?

Serkan:O iş halloldu..

Kahkaha attım..

Güney:Ne oldu lan ?

Serkan:Sır tutabilir misin ?

Güney:Tabi lan..Tanımıyor musun beni..

Ona yaptıklarımı anlattım..Eylül'ün hocasıyla konuşmamı..

Güney:Oha oğlum..Korkulur senden..Eylül duyarsa ne yapacaksın ?

Serkan:Duymaz..Kesin konuştum hocasıyla..

Güney:Gitmeyecek yani artık..

Serkan:Şuan gideceğini sansa da cııık..Gidemeyecek..Yarın öbür gün haber gelir..

Güney:Çok kötüsün lan..

Serkan:Ben onunla güzel güzel konuştum..Kabul etmedi..Haketti..

Güney:İyi yapmışsın..Zaten şu durumda yorulması saçmalık..Hastalığı nüksetmesin..

Serkan:Aynen..Bunu ona anlat anlatabilirsen..

Güney:Neyse..Hocası anlatır..

Serkan:Hahaha aynen..Güney..Aslında ben sana bir şey söyleyecektim...

Güney:Söyle kardeşim..

Serkan:Ben Eylül'e evlenme teklifi etmek istiyorum..Biliyorum her şey çok yeni ama kaç yıl geçti..Fazlasıyla ayrı kaldık..Hem tek yaşamasını istemiyorum..

Güney:Bilemedim şimdi..Kabul eder mi ki ? Yani olaylar ani gelişiyor ya..

Serkan:Bende bundan korkuyorum işte..Tepkisi ne olur bilmiyorum..Ne yapmalıyım sence ?

Güney:Biraz bekle Serkan..Eylül duvarlarını yeni yeni yıkıyor..Sabret..

Serkan:Haklısın galiba..Sağol..

Güney'i büroya bıraktıktan sonra arabayı emniyete sürdüm..

Eylül,

Sağlık ocağına yeni bir doktor atanınca geçici olarak başladığım işimden olmuştum..Bu sinir bozucuydu..Paramı alıp çıkışımı yaptım..Yeni bir işte bulamazdım çünkü derslerim başlamak üzereydi..Özel ders vermeye devam edecektim..

Eve gitmeyecektim..Kızlara gidecektim..Hiçbiri evde yoktu ama anahtarım vardı..Giderken yemek yapmak için alışveriş yaptım..Sonra da Kader'in en sevdiği pastayı aldım..

Kızlara gelince hemen mutfağa geçip akşam için yemek hazırlamaya başladım..Songül'e de mesaj atmıştım..Akşam hep birlikte eskisi gibi bir masada oturup yemek yiyebilecektik..Bir sürü şey hazırladım..

Serkan,

Eylül kızlara geçtiğini söylemişti..Bende emniyetten çıkınca eve doğru geçtim..Önce kızlara uğrayacaktım..Kapıyı Eylül açtı..

Serkan:Güzellik..

Eylül:Aşkım..Napıyosun burada ?

Serkan:Eve geldim..Sende burada olunca..

Eylül:Evet ama biz bugün kızlarla olacağız..

Serkan:Kovuyorsun yani ?

Eylül:Ya aşkım..Öyle değil..Baş başa işte kızlarla..Birazdan gelirler..Haberleri yok,sürpriz yapacağım..

Serkan:Yemek mi hazırladın ? Ne güzel kokular geliyor öyle..

Eylül:Hıhı..

İçeriye girdim..Bir sürü şey hazırlanmıştı..

Serkan:Hayatta gitmem..Bende yiyeceğim..Hem sen bunları ne zaman yaptın ya ?

Eylül:Öğlenden beri..

Serkan:İyide ben seni işe bıraktım..

Eylül:Off sorma başıma gelenleri..Yeni bir doktor atanmış..Bende işimden oldum..Geçici olduğu için..

Güldüm..Tam da istediğim gibiydi !

Eylül:Komik mi ?

Serkan:Değil ama işime geldi..Sen öğrencisin..Çalışmak ne ? Ben bakarım sana

Eylül:Serkan..Saçmalama lütfen..

Serkan:Ben saçmalasamda saçmalamasamda sen işinden olmuşsun..Valla mutluyum..

Eylül:Eşşeksin..Hadi git..Kızlar gelecek..

Serkan:İyi be tamam..Ama şu hazırladıklarından banada ver bari..Ölecem açlıktan..

Eylül:Gel gel..Bak size de hazırladım zaten..Al bunları çocuklarla yersiniz.

Eylül'ün hazırladıklarını da alıp eve geçtim..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin