Proje

299 14 31
                                    

Serkan,

Eylül arabada uyuyakalmıştı..Arabayı yakın bir otele sürdüm..Çok sarhoş olmuştu..Otele geldiğimizde bir oda ayarladım ve onu odaya çıkardım..Gitme demişti bana..Ona tamam dedim..Bardan çıkarken de elimi tutmuştu..Muhtemelen uyandığında hiçbir şey hatırlamayacaktı..Onu yatağa yatırdıktan sonra bende yanında oturdum biraz..Tam kalkıp koltuğa geçecekken elimi tuttu..

Eylül:Gidiyor musun ?

Serkan:Buradayım Eylül

Eylül:Benimle uyur musun ?

Serkan:Eylül..

Biraz yana doğru kaydı..Yanına uzandım..Sarıldı bana..Sonra da uykusuna devam etti..Bu gece beraber uyuyacaktık..

Odaya gün ışığı girdiğinde açtım gözlerimi.Birbirimize sarılmıştık..Eylül hâla uyuyordu..Ben kıpırdanınca o da uyandı..

Eylül:Günaydın

Serkan:Günaydın da..Sen kızmayacak mısın bana ?

Eylül:Neden ?

Serkan:Beni bazen gerçekten çok şaşırtıyorsun Eylül..Seni anlayamıyorum..Şimdi burada böyle uyandığımız için bağırmayacaksın bana öyle mi ? Otele getirdiğim için falan..

Eylül:Serkan..Hatırlıyorum ben ne söylediğimi,ne yaptığımı..Gecede uyandım,burada olduğumuzu biliyorum..

Serkan:Peki başına ne düştü ? Dün sabah yüzüme bakmıyordun..Ters ters konuşmalar falan

Eylül:Düşündüm..

Serkan:Neyi düşündün ?

Eylül:Geçmişte yaşadıklarımızı..Ve neler kaybettiğimizi..Her şeyi sırası sırasına..Yurda geldiğim ilk günden itibaren..

Serkan:Peki sonuç ?

Eylül:Ben çok yoruldum Serkan..Bütün yaşadıklarımı düşününce kendimi 100 yaşında gibi hissediyorum..Düşündüm işte..Benim sizden başka kimsem yok bu hayatta..Sizi de kaybetmek istemiyorum..

Serkan:Yani ?

Eylül:Eğer sende istersen kaldığımız yerden devam etmek istiyorum..

Serkan:Sevgili gibi yani ?

Eylül:İlla söyletecek misin ?

Serkan:Bir daha bu fırsatı yakalayabileceğimi sanmıyorum..

Eylül:Evet öyle..Sevgili gibi..Ne ? Ne bakıyorsun suratıma şaşkın şaşkın ?

Serkan:Sen ciddisin..Akşamdan kalma falan değilsin değil mi ?

Eylül:Serkan..Hayır değilim..Düşündüm diyorum ya

Serkan:Ben ne söyleyeceğimi bilmiyorum Eylül..Evet,çok şey yaşadık..Seni kaybettim,yıllarca öldüğünü sandım daha ötesi var mı ? Ama son olanlar..Birbirimizi fazlasıyla kırdık..

Eylül:Anladım..İstemiyorsun..Saygı duyarım tabi..Seni de yordum dün gece..Kusura bakma..Gitsem iyi olacak

Serkan:Dur Eylül..Saçmalama..Ben sadece konuşmaya çalışıyorum..Cümlelerimi seçerek..Çok şaşkınım..

Eylül:Sonra konuşalım o zaman..Gidelim mi ?

Serkan:Sen kırıldın mı ?

Eylül:Gitmek istiyorum Serkan..İşe gitmem gerekiyor..

Serkan:Doğruydu demek..İşe başlaman yani..

Eylül:Evet..

Serkan:Taşınabilmek için 700 liraya bir işe girmen ne kadar doğru ? Yorulacaksın..Hiç mi düşünmüyorsun kendini ? Ağır bir tedavi süreci yaşadın..

Eylül:Dedim ya.Benim kimsem yok..Kendi paramı kazanıp kendi düzenimi kurmam gerekiyor..Ben çıkıyorum,sonra görüşürüz..

1 ay sonra

Eylül,

Derslerin başlamasına bir ay kadar kalmıştı..Şimdilik sağlık ocağında çalışmaya devam ediyordum.Kendime ev tutmuş,kızların yanından ayrılmıştım..Bazen Kader,Meral ve Songül geliyordu bana..Onun dışında görüşemiyorduk zaten çünkü çok yoğundum..Aldığım maaş çok azdı ama idare etmeye çalışıyordum.Akşamları da özel ders veriyordum evimde..Serkan görev için gidip gelmişti..Birkaç defa sağlık ocağına gelmişti..Birkaç defada evime ama çok konuşmuyorduk..Ben ona aklımdakileri söylemiştim o ise sorgulamıştı..Belki de zamana bırakmak en iyisiydi..Bu yüzden düşünmemeye çalıştım hep..

Öğle arasında okuldan bir hocam aradı..Benimle görüşmek istediği bir konunun olduğunu söyledi..Önemliymiş..İzin alıp hocamın yanına gittim..

Eylül:Hocam..Konu neydi ?

Hoca:Eylül..Sen geçen sene bir şeyi çok istemiştin hatırlıyor musun ? Bende durumundan dolayı ertelemiştim..

Eylül:Evet hocam..Yoksa kabul ettiniz mi ?

Hoca:Evet..Artık istediğin gibi tüm yıl boyunca hafta sonları doğudaki çocukları tedavi edebileceksin..Ulaşım,konaklama gibi imkanlar da sağlanabilecek..

Eylül:Hocam..Çok teşekkür ederim..İyiki varsınız..Bu benim için çok önemliydi

Hoca:Biliyorum biliyorum..Tüm sene başımın etini yedin zaten..Hadi bakalım,hayırlı olsun..

Eylül:Teşekkürler..Peki ne zaman başlayabilirim hocam ?

Hoca:Hemen yarın..Ben sana bu akşam uçak saatin hakkında bilgi vereceğim..

Gerekli belgeleri imzalayıp çıktım..Eve gidecektim ama önce Songüllere uğrayıp haber vermek istedim..Eylül'ü de görecektim..Sonra eve gidip hazırlığımı yapabilirdim.Haber verdim Songül'e..Evde olduklarını söyleyince ilk dolmuşa binip gittim..Kapıyı açansa Cemreydi..

Cemre:Hoşgeldin Eylül

Eylül:Burada olduğunu bilmiyordum..Bilseydim eğer..

Cemre:Gelmezdin biliyorum..

Eylül:Songül..Songüüül..

Songül:Ne oluyor Eylül ? Napıyosunuz kapıda? Geçsene içeriye..

Eylül:Eylül uyuyor mu ?

Songül:Yok..İçeride..Meralle oyun oynuyor

Eylül:Getirir misin ?

Songül:İçeriye geç Eylül..

Cemre:Ben buradayım diye geçmiyor..

Songül:Of..Sıktınız ama artık ! Barışın ulan..

Eylül:Songül..Gel seninle bir şey konuşacağım..

Songül'ü dışarıya çıkarttım..Songülle konuşacaktım ki Güneyle Serkan geldi..

Güney:Aa Eylül ? Hoşgeldin..

Eylül:Hoşbulduk..

Serkan:Naber Eylül ?

Eylül:İyi sen ?

Serkan:İyi bende.

Songül:Siz geçin..Eylül bana bir şey anlatacakmış..

Eylül:Aslında geçmeselerde olur..Şey diyecektim..Ben birkaç gün yokum..Eğer arayıp ulaşamazsanız..Evde de olmayacağım..

Güney:Nereye gideceksin ki ?

Eylül:Doğuya..Şöyle aslında..Artık her hafta sonu doğuda olacağım..

Songül:Delirdin mi Eylül ? Saçmalama..Ne işin var kızım ?

Eylül:Bu bir proje Songül..Çok önce başvurmuştum..Kabul edildi..Şimdi eve gidip hazırlanmam gerekiyor..Dikkat edin kendinize..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin