Serkan,
Hazırladıklarımdan iki servis tabağına aldım..Masanın üstüne koydum ama Eylül yememekte direniyordu..
Serkan:Seni zehirlemem merak etme.
Eylül:Ne ?
Serkan:Hiçbir şey yemiyorsun onu diyorum.
Eylül:Aç değilim.
Serkan:Sabır ya! Şu inadından ne zaman vazgeçeceksin.
Eylül:İnat falan etmiyorum.Sen bazı şeyleri zorluyorsun.
Serkan:Kavga mı edelim yani Eylül.Bunu mu istiyorsun ?
Eylül:Ben sana sesimi yükseltmiyorum ne alaka.
Serkan:Sen farkında olmasan da sessizliğin daha sinir bozucu Eylül.Bağır çağır bir şey yap ama susma ! Kendini odaya kapatma ! Konuş ya bir şey söyle !
Eylül:Serkan sus ! İstemiyorum ya ! Konuşmak istemiyorum ! Sıkmayın beni.Darlamayın.Rahat bırakın!
Serkan:Biz seni darlıyor muyuz Eylül ! Aylardır hepimiz peşinde pervane olduk be ! Bir kere gül diye.Bizimle eskisi gibi ol diye peşindeyiz ! Zor günler yaşadı diyoruz.Hasta diyoruz..Kardeşi bildiği insanı kaybetti diyoruz sana hiçbir şey söylemiyoruz ama artık yeter ! Susma ! Bir tepki ver ! İyi ya da kötü bir tepki ver !
Güney,
Bizimkiler aramıştı..Mertlere gelmek için çıkmıştık evden.Kızlarda oradaymış..Serkanda kızların evindeymiş..Tam dairenin önüne geldik,kızların evinden sesler geliyordu..Serkanla Eylül..Aylardır süren sessizlikleri patlamıştı sonunda..
Songül:Napıyo bu ya ? Neler söylüyor kıza !
Güney:Biraz da haklı değil mi Songül ?
Songül:Haklı olabilir ama bu kardeşime bağıracağı anlamına gelmez..
Güney:Aman be siz hep aynısınız zaten !
Songül:Sana ne oluyor be?! Ne bağırıyorsun.Çocuğu korkutuyorsun.
Güney:Siz böyle yaptıkça Eylül kendi bildiğini yapıyor diyorum.Bırakın biraz.Serkan halledecektir.
Songül:Böyle mi halledecek !
Kapı açıldı..
Meral:Ne oluyor be? Bu ses ne ?
Güney:Sende başlama Meral.Yok bir şey.Hadi içeriye.
Cemre:Serkanla Eylül mü o ?
Güney:Bence sen hiç konuşma Cemre.Hadi içeriye geçin.Kendi aralarında halletsinler.
Böylesi daha iyiydi..
Serkan,
Kavga etmeyi o istemişti..
Eylül:Ne diyorsun sen ya ! Basit mi bu saydıkların ! Benim hayatım tepetaklak oldu ! Bunları bir anda nasıl atlatabilirim ! Beni buraya getiren sizsiniz ! Ben istemedim.En başından beri kendi hayatımı kurmaya çalıştım ! Siz daha fazla üzülmeyin diye geldim yanınıza. Belki eskisi gibi olur her şey dedim.Olacaktı da..Ama sen ve Cemre mahvettiniz her şeyi !
Serkan:Hiç unutmayacaksın değil mi !
Eylül:Hayır !
Serkan:Bende senin Atakan'a gitmeni hiç unutmayacağım Eylül ! Ondan aldığın yardımları..Onunla çekip gitmeni..Hep aklımda kalacak ! Benim Cemre'ye gitmeme sen neden olmuşsun..Biraz da kendine bak o zaman !
Bana tokat attı..
Eylül:Defol Serkan ! Defol git !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Ficção AdolescenteKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.