Eylül
Okula dönmüştük bugün.Son senemi riske atmayacaktım..Daha iyi olacaktım.Sınavların başlamasına da az bir zaman kalmıştı zaten.Boş bir yerde Orkunla ders çalışıyorduk.O bana soru soruyordu,bende ona..
Eylül:Off olmuyor,olmuyor işte..Kafamı veremiyorum.Okul uzayacak,ne yapacağım ben ?
Orkun:Şu aptal kafanı sarı çocuk için harcamayı bırakırsan kafanı vereceksin Eylül.
Eylül:Orkun !
Orkun:Ne var ! Akşam ne konuştuk,sen ne yapıyorsun.
Eylül:Ne yapabilirim,söyledikleri kafamdan çıkmıyor.Telefonunu da vermiyorsun kızları arayıp sorayım.
Orkun:Kendi telefonunu alsaydın banane.
Eylül:Gıcıklığın tuttu.
Orkun:Hadi ezberle şunu.
Kolaydı sanki ! Sinir etmişti beni.
Serkan
Güneylere gelmiştim..Eylül'ün nerede olabileceğini konuşuyorduk..
Serkan:Okula baktınız mı ? Hastaneye falan..
Güney:Baktık ama kaç gündür ne derse gidiyormuş ne de hastaneye..Rapor almış..Ailesine de gittik..Onlarda bilmiyor..
Serkan:Orkunla konuştunuz mu ?
Songül:O da ortada yok..
Serkan:Onunla birlikte işte..Numarası da yok ki..Hay ben böyle işe !
Güney:Kusura bakma da biraz sakin olabilseydin kardeşim..
Serkan:Olamadım işte Güney..
Songül:Bir dakika..Cemre arıyor..Efendim Cemre ? Ne oldu ? Eylül mü geldi ? Neredeymiş hanımefendi ? Tamam,tamam kapat..Geliyorum ben..Sakın gitmesine izin vermeyin..
Telefonu kapattı..
Serkan:Songül ne oldu ?
Songül:Eylül gelmiş..Ama eşyalarını alıp gidecekmiş..Kızlar evde..Hadi gidelim..
Serkan:İyi mi peki ? Bir şey söyledi mi Cemre ?
Songül:Gidince göreceğiz işte Serkan.
Kızlara gelmiştik..Orkunda buradaydı..Bana ters ters bakıyordu ama umrumda değildi.Eylül'ün odasına girdim hemen.
Eylül:Kim haber verdi sana !
Serkan:Ne önemi var ? Buradayım işte.
Eylül:Beni görmeyeceksin merak etme.Sadece eşyalarımı almaya geldim.
Serkan:Bırak onları ! Gitmiyorsun hiçbir yere.
Eylül:Serkan sen dengesiz misin ?!
Serkan:Normal değilim evet..Ama ne yapabilirim.Ali'nin yazdıklarını okuyunca..
Eylül:Eylül'e çatıyım dedim öyle mi ? Kolay bir şeydi sanki anlatmak ! Hem ben anlatmak istedim.O engel oldu
Serkan:Biliyorum..Duydum..
Eylül:Beni dinleme zahmetinde bulunsaydın eğer benden duyacaktın.
Serkan:Uzatma Eylül ! Ne yapacağımı bilemedim işte..En yakınım sendin..Böyle bir şeyi sakladığını duyunca sinirlendim.Annem,kız kardeşim..İkisi de geçmişte benden bir şeyler saklıyordu biliyorsun.Onlardan sonra bi de sen saklayınca..Kolay değildi anlıyor musun ? Hadi gel..Barışalım..Bitsin bu küslük..
Daha sakindi galiba..Yatağına oturunca bende yanına oturdum..Ellerini tuttum..
Serkan:Özür dilerim..Sana söylediklerim çok ağırdı..Akıllanmamışım işte..Onca yıl seni kaybettiğimi sanarken çok acı çekmiştim..Şimdi sen yanımdayken seni dinlemeliydim..Zorum neyse benim ? Sorunluyum bence..Galiba senin söylediğin gibi dengesizimde..Öfke problemimde var..
Güldü..O gülünce bende güldüm..
Eylül:O zaman beraber bir psikoloğa gitmeliyiz galiba..İkimizinde sorunları olduğuna göre..
Serkan:Galiba..
Onu öpüp sımsıkı sarıldım..Ondan başka kimim vardı ki ? Öfkemi de,mutluluğumu da,üzüntümü de onunla yaşıyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Fiksi RemajaKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.