Arada Kalma

274 14 20
                                    

Serkan

Eylülle barışmamızın üstünden bir ay geçmişti..Her şey o kadar iyiydi ki.Bazen rüya olduğunu sanıyordum..Herkesle aramızda düzelmişti..Kaanla da barışmıştık.Eylülde kızların yanına taşınmıştı..Projeside iptal olmuştu..Derslerine gidiyor,stajını yapıyordu..Son yılı olduğu için biraz da yoğundu..Bir yandanda özel ders veriyordu..Ona gerek olmadığını,benim maaşımın ikimize de yeteceğini söylesemde bunu kabul etmiyordu,bende üstüne gitmiyordum..

Öğleden sonra elinde ekler ile emniyete geldi..Benim odama geçmiştik..Galiba en sevdiği şey buydu..Beni de alıştırmıştı.

Serkan:Aşkım yavaş ye,boğulacaksın..

Eylül:Sen benim lokmalarımı mı sayıyorsun canım ?

Serkan:Yok öyle değil de,boğulursan sevgilim elden gidecek..

Eylül:Ne yapıyım,çok acıkmıştım..Bi de biliyorsun,çok güzel..

Serkan:Biliyorum biliyorum..Dersin yok değil mi bugün ?

Eylül:Kendi dersim yok..Akşama çocuklar gelecek..Ders anlatacağım yani..

Serkan:Yine mi ?

Eylül:Onları üniversiteye hazırlıyorum biliyorsun

Serkan:Önce kendin bir mezun mu olsan?

Eylül:Konuşmuştuk bunu..

Serkan:Peki peki tamam..Sen burada dur,ben şu dosyaları imzalatıp geliyorum..Ha banada bırak..

Eylül:Bakarız..

Eylül

Serkandan sonra Ali geldi odaya..Ali ile bir aydır tartışıp duruyorduk.Serkan'a her şeyi anlatmasını söylüyordum,hazır olmadığını söylüyordu..Serkandan bir şey saklamak sinir bozucuydu..Ali'yi de ikna edemiyordum !

Ali:Sen mi geldin?

Eylül:Burada olduğuma göre.

Ali:Anlattığıma pişman ediyorsun Eylül.

Eylül:Serkandan saklamak hoşuma gitmiyor.Benim bildiğimi duysa bi de asla affetmez.

Ali:Zamanı geldiğinde senin suçun olmadığını söylerim

Eylül:Sen Serkan'ı tanımıyorsun Ali.

Ali:Beni bunaltma Eylül !

Eylül:Senin yüzünden Serkan üzülürse seni mahvederim Ali !

Ali:Bunu da söyleyen Serkan'ı hiç üzmemiş biri olsa bari.

Eylül:Ne diyorsun sen ya ?

Serkan gelince ikimizde sustuk..Onlar işlerini yaparken çıktım..Eve gittim..Meral evdeydi..Bu konuyu ne yapacaktım bilmiyorum..

Meral:Erkencisin Eylül ? Serkan'a gitmeyecek miydin ?

Eylül:Gittim ama işi vardı çok durmadım..Ben bir duş alıyım..Akşama çocuklar gelecek..

Meral:Tamam yemek hazırlıyorum bende

Eylül:Tamam..

Serkan

Ali ile Eylül arasında soğuk rüzgarlar esiyordu.Şu sıralar hiç anlaşamıyorlardı..Sorun neydi bilmiyorum..Eskiden böyle değildi..İkisine de sormuştum,bir şey olmadığını söylemişlerdi..Emniyette işimi bitirdikten sonra Güney ile buluştum..Onunla konuşacaklarım vardı..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin