Eylül,
Sabah uyandığımda yataktaydım..Demekki o beni buraya taşımıştı..Kendisi de koltukta kıvrılmış uyuyordu..Ne olacaktı şimdi ? Bana yabancı insanlar peşimde olacaktı..Ailem sandığım insanlarda vardı bir yanda..Onlara çok kızgındım..Bir yandan da Gizem'in ölümü vardı..Acılılardı..Bu durumda ne yapmalıydım ? Bu çok zordu ! Kendime yabancı olmak çok zordu..
O da uyanmıştı..Kahvaltıya indik..
Serkan:İyi misin Eylül ? Uyandığımızdan beri konuşmuyorsun..
Eylül:Ne hissedeceğimi bilmiyorum..Nasıl davranmam gerektiğini de..
Serkan:Beraber aşarız Eylül..Söz veriyorum sana
Eylül:Ya hiçbirinizi hayatım boyunca hatırlamazsam? O zaman ne olacak ?
Serkan:Doktora gideriz..İyileşmen için ne gerekiyorsa yaparım Eylül..Ah dur..Sana bir şey gösterecektim..
Telefonunu açtı..Bana bir bebek fotoğrafı gösterdi..
Eylül:Kim bu bebek ?
Serkan:Güneyle Songül'ün kızı..Yeğenimiz..6 aylık henüz..Bende daha hiç görmedim biliyor musun ? Buraya uzun zamandır gelmiyordum..Buraya geldiğim günde Güney'in annesine bırakmışlar bebeği..Gelmiştir şimdi eve..
Eylül:Songül..Hangisiydi ?
Serkan:Kıvırcık saçlı olan..Tabi dikkat etmemiş olabilirsin..Sen yokken çok zordu..Güneyle Songül burada kaldılar..Mertle Meral sevgililer,onlar Manisaya gitti..Cemre Antalya'ya gitmişti..Orada bir arkadaşı olmuş..Sevgilisi yani..Kaan..Kader var bi de..O Bursa'ya gitmişti..Galiba en zoru ikimiz içindi..O uzun süre kimseyle konuşmamış benim gibi..Songül doğum yapıp kızının adını Eylül koyunca bebeği görmeye gelmiş..Sonra konuşmaya başlamış herkesle..Tabi bana çok fazla ulaşamıyorlar..
Eylül:Bir dakika..Bebeğin adı Eylül mü ?
Serkan:Evet..Songülle Güney öyle istemiş..
Gözlerim dolmuştu..O kadar yabancıydı ki her şey..
Eylül:Sen ? Sen nerede yaşıyorsun ?
Serkan:Şuan Hatayda..Ama buraya geleceğim
Eylül:Neden ?
Serkan:Anlatırım sonra..Hadi kahvaltımızı yapalım
Eylül:Bir şey daha soracağım..
Serkan:Sor canım..
Canım mı ?
Serkan:Şey pardon..Ben şeyden..
Eylül:Annem nerede ? O da çok üzüldü mü ? Saçma benimki de..Yurda bırakan insan neden üzülsün ki..
Serkan:Annen..Anneni sen kaybolmadan birkaç ay önce kaybetmiştik Eylül..
Serkan,
Sustu..Konuşmadı uzun bir süre..Bu kadar yaşananlar ağır gelmişti işte ! Neden hepsini üst üste anlatmıştım ki..Ne aptaldım..
Serkan:Seni bizimkilerin yanına götürmemi ister misin ?
Eylül:Bilmiyorum..Hiçbir şey bilmiyorum..
Serkan:Seni çok yormazlar..Sadece yanında olmak istiyorlar
Eylül:Peki tamam..
Serkan:Süper..O zaman çıkalım ama önce benim emniyete gitmem gerekiyor..Bazı belgeleri imzalayacağım
Eylül:Tamam olur..
Songül,
Serkan mesaj atmıştı..Eylül'ü buraya getirecekti..Öyle heyecanlıydık ki..Kızlarla mutfağa giriştik..Eylül ne seviyorsa onu yapmaya başladık..
Meral:Ya kızlar ! Benim kalbim pır pır atıyor..Kardeşimiz gelecek ya,süper !
Songül:Kızlar..Yaralarını sarabiliriz değil mi ? Eylül eskisi gibi..Yani bizimle iyi olur değil mi ?
Cemre:Olur tabiki..Biz iyileşmesi için ne gerekiyorsa yapacağız..
Songül:Nasıl olacak ki o ? Hiçbiriniz burada değilsiniz..
Kader:Aslında sürpriz yapacaktık ama..
Songül:Ne ? Ne sürprizi ?
Cemre:Biz dün gece konuştuk kendi aramızda..Mertle Kaanda vardı tabi..Onlarda kabul ettiler
Songül:Ne? Neyi kabul ettiler..
Meral:Canısı biz İstanbul'a dönüyoruz..Yani artık hepimiz buradayız,eskisi gibi..Çok heyecanlı değil mi ?
Songül:Şaka falan yapmıyorsunuz değil mi ?! Bakın eğer şakaysa..
Cemre:Değil..Değil tabiki Songül..Biz bir arada güçlüyüz..Baksana beş yıldır ne hale geldik..Hem Eylülde artık bizimle..Onu yalnız bırakmak istemiyoruz..Yeğenimiz de gözümüzün önünde büyüyecek..
Songül:Ulan...Seviyorum sizi be! Çok mutlu ettiniz beni..
Son zamanlarda öyle güzel şeyler yaşıyorduk ki..Eskisi gibi bir arada olacaktık yine..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Yeniden
Novela JuvenilKırgın çiçekler 84. Bölümden itibaren hayali kurgu.