Asıl Mesele

393 22 20
                                    

Serkan,

Hayatında başka biri vardı demek..Nişanlısı mıydı acaba ? Bu yüzden mi beni tanımamazlıktan gelmişti.Ama hayır,Eylül öyle bir insan değildi..Bize bunu yapmazdı..Onun için bu saçma düşünceleri bir kenara bıraktım..Onlar arabayla gitmişti..Bizde öylece kalakaldık..

Güney:Nasıl ya ? Neydi şimdi bu ?

Songül:Eylül'e neler oldu ? Ya biz yıllardır onun öldüğünü sandık..

Ali:Arkadaşlar biraz sakin olun..Benimle gelin lütfen

Serkan:Nereye ?

Ali:Aileyle konuşacağım..Neler olduğunu öğreneceğim..Bu yapılan suç..Çok büyük bir suç biliyorsun Serkan..

Serkan:Evet..Ama nasıl konuşacağız ?

Ali:Bir şekilde olacak,hadi..

Ali önden gitti..Güney,Kaan ve Mert benim yanımdaydı,kızlarda arkada..Kızların ağladığını duyabiliyordum..

Güney:Kardeşim.İyi misin ?

Serkan:İnan bilmiyorum Güney..Eylül yaşıyor..Buna çok seviniyorum tabiki..Ama karışığım..Neden bunca zaman bizi bıraktı ? Neler oldu ? Beni neden tanımadı ? Çok karışığım Güney çok..Ama yaşıyor ya..Hiçbir şey umrumda değil

Güney:Biraz önceki hali bile mi ?

Serkan:Evet..Dedim ya o yaşıyor,önemli olan bu.,

Güney:Ah be kardeşim..

Cemre,

Eylül yaşıyordu..Ama neden ? Neden bunca yıl bizi bulmamıştı..Neler yaşanmıştı ? Serkan'ı neden tanımamıştı ? Bunların cevabını birazdan öğrenecektik..Çok heyecanlanmıştık ! Ali zile basınca kapıyı biri açtı.Hep birlikte içeriye girdik..Ali'yi tanımışlardı..Evin sahipleri olduğunu öğrendiğimiz kişiler bizi salona aldı..

Orhan:Ali bey ? Neden geldiniz ? Başka bir gelişme mi oldu ?

Ali:Aslında oldu Orhan Bey..Bu arkadaşlar..

Gül:Ali bey ? Neler oluyor ?

Ali:Biz Gamze hanım hakkında sizden bir şeyler öğrenmeye geldik..

Orhan:Gamzeyle ne alaka ? Acımız var zaten ! Bu ne saçmalık !

Serkan:Gamze diyor hâla,çıldıracağım ya

Mert:Serkan sakin ol,noolur..

Ali:Bakın,neler dönüyor bilmiyorum ama bu fotoğrafa bakmanızı istiyorum..Serkan telefonunu verir misin

Ali telefonu alıp Serkan'ın telefonundaki fotoğrafları gösterdi onlara..Donup kaldılar..

Orhan:Kızımıza benziyor evet..

Ali:Ne benzemesi Orhan bey ? Aynı kişi işte..Bu arkadaşlar da arkadaşı..Ama o Serkan'ı tanımadı.Neler oluyor ?

Gül:Ne diyorsunuz siz ya ! Çıkın evimizden.Biz zaten küçük kızımızı kaybettik..Şimdi bir de siz..Çıkın evimizden !

Meral:Saçını başını yolacağım şimdi ya ! O bizim kardeşimiz,bizim ! Yıllarca onu öldü bildik ! Söyleyin ona ne yaptınız !

Orhan:O bizim kızımız.Bu fotoğraftaki kişiyi de tanımıyoruz..

Songül:Yeter be yeter ! O bizim kardeşimiz ! Söyleyin neler oluyor !

Ali:Hey hey..Herkes sakin olsun önce.Böyle hiçbir şeye varamayız.

Orhan:Evimizden çıkın yoksa..

Serkan:Yoksa ne ! Polis mi çağıracaksınız.Komik olmayın bence.Burada iki polis var..Eğer anlatmazsanız hakkınızdaki her şeyi araştırırız

Gül:Yapamazsınız böyle bir şey !

Serkan:Ali ?

Ali:Serkan haklı eğer siz anlatmazsanız gerekeni yapacağız

Gül:Orhan bir şey yap..

Kader:Alın işte..Ona bir şey yapmışsınız ! Anlatın..Biz kardeşimizi istiyoruz..

Sustular..

Cemre:Susmayın..Anlatın..Evet acınız var ama biz beş yıldır acı çekiyoruz

Adam karısına baktı..Ve anlatmaya başladı..

Orhan:Biz kötü bir şey yapmak istemedik..Biz ona sahip çıkmak istedik

Ali:En başından lütfen

Orhan:Biz beş yıl önce kızımızı..Gamzemizi kaybetmiştik..Kanserdi..Onun vefatını kabullenemedik..Bir gün nefes almak için ailece deniz kenarına gittik..Gizem..Küçük kızımız 13 yaşındaydı..Kumsalda oynuyordu..Kayalıklarda biri var diye yanımıza geldi..İşte her şey o gün başladı..Biz kötü bir şey yapmadık..Gamzemizi kaybetmiştik..Bir kızımız daha oldu..

Kırgın Çiçekler-YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin